Nieuw logo motorkap en kofferklep

Octavia32

Forumguru
Zijn er hier mensen die weten welk nieuw logo past op de motorkap en kofferklep van de Yeti pre-facelift. Ik heb het geprobeerd met de nieuwe alleen die zijn iets gebogen vanwege de plek op de facelift modellen.

Bij mijn superb heb ik destijds de logo van een citigo achterklep gebruikt en dat ging prima echter bij de Yeti weet ik het niet.
 

Octavia32

Forumguru
Dit even geknipt en geplakt, maar het is dus zo dat het voor logo eigenlijk niet past mits je hem krom buigt.


Het resultaat.
Voor motorkap moesten de drie pennetjes uiteindelijk wel weg geknipt worden en het logo moet je enigzins
bol buigen om daardoor het logo in de ronding te verkrijgen op de plek waar hij moet komen

Grote logo is appeltje / eitje want de 2 pennen zitten op juiste steekmaat dus kwestie van oude lijmresten verwijderen en plakkennnnnn maarrrr Bekijk bijlage 24770 Bekijk bijlage 24771 Bekijk bijlage 24772

Ed heb je een goede foto van je motorkap??
bij de garage hadden ze hem ook verbogen maar er kwam een knik in vandaar dat ik dit topic gestart ben.
 

EdK

Forumguru
20170903_153912_resized.jpg

Dit is de beste foto waar je het kunt zien.
Kan ook geen nieuwe meer maken daar ik de Yeti ingeleverd heb voor een Fabia eind verleden jaar.
Maar ja , ze moet wel met beleid even de kromming erin buigen.
En dat is mij toen wel gelukt... maar zoals gezegd je behoort het met beleid te doen en dat heeft blijkbaar de monteur niet echt gedaan....
 

EdK

Forumguru
20140328_130059.jpg

Had toch nog een foto gevonden, niet al te beste kwaliteit misschien maar zie je dat in iedergeval dat hij niet is geknikt hier.
Buigen over een blikje of potje van ongeveer dezelfde straal en dan gaat het ook wat makkelijker.
En uiteraard wel doen met een kamer temperatuur en niet met min 5 graden
 
Bovenaan Onderaan