Skoda Yeti in een nieuwe jas

Desperado

Forumguru
Oh wat zou ik graag deze willen leasen.. maar die 25% he
En geen verzekering, wegenbelasting, brandstof, onderhoud, afschrijving enzovoort.
Waar kan ik tekenen? Is goedkoper als privé een auto bezitten.
 

EdK

Forumguru
Ben benieuwd wat het ertikel nummer is van het achterlogo ?
En of die al los verkrijgbaar is ?
Want tsja alle oude modellen van skoda rijden hier al rond met de nieuwe logo's , maar voor de Yeti was t nog steeds niet mogelijk !

Alleen wieldopkapjes en voorlogo zijn verkrijgbaar en dus vervangbaar, maar ja een oude en verder nieuw is ook geen gezicht...
 

EdK

Forumguru
Tsja geef je alweer zelf het antwoord! :deuk:
Maar is ook niet erg hoor, die oude verweren vroeg of laat en dan is die van mij voor een collecters prijsje af te halen. :lezen:
 

Joske

Forumguru
Ben benieuwd wat het ertikel nummer is van het achterlogo ?
En of die al los verkrijgbaar is ?
Want tsja alle oude modellen van skoda rijden hier al rond met de nieuwe logo's , maar voor de Yeti was t nog steeds niet mogelijk !

Alleen wieldopkapjes en voorlogo zijn verkrijgbaar en dus vervangbaar, maar ja een oude en verder nieuw is ook geen gezicht...

5L0853621A : dit is artikelnummer voor logo achterop van de nieuwe Yeti
5JA853621 : dit is artikelnummer voor logo voorop

Heb wel geen idee van afmetingen (vergeleken met oude logo).
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
5L0853621A : dit is artikelnummer voor logo achterop van de nieuwe Yeti
5JA853621 : dit is artikelnummer voor logo voorop

Heb wel geen idee van afmetingen (vergeleken met oude logo).

Wel was er al achter dat het achterlogo van de nieuwe net zo groot met een tolerantie van 2mm is.
Maar joske mijn dank is groots en gaat hier eens mee aan den slag
 

Joske

Forumguru
@EdK dat is graag gedaan hoor :jaja:

zag je post passeren en dacht ik duik even gauw in de database of ie er al tussen staat en ja hoor :)
 

EdK

Forumguru
@Joske leuke is dat het nummer van oud en nieuw hetzelfde is en de A aan het end de toevoeging in het geheel is.
murgen maar is bij dealer vragen om den prijzen van voor en achter, en voor zekerheid de schuifmaat toch maar ff meenemen.
 

ertromp

Forumguru
Wel was er al achter dat het achterlogo van de nieuwe net zo groot met een tolerantie van 2mm is.
Maar joske mijn dank is groots en gaat hier eens mee aan den slag
En is het verwijderen van de oude logo's en plakken van de nieuwe al gelukt? :D
 

EdK

Forumguru
Toevallig dat ik verleden week ze had besteld en vanmiddag heb opgehaald bij de dealer en beide nieuwe Logo's hebben zelfde diameter als de oude alleen op logo voor zitten nu een drietal pennetjes ipv op oude 2 en op andere steekmaten dus moet bij nieuwe de pennetjes efkes wegknippen.
Theoretisch zou de nieuwe grote achter één op één vervangen kunnen worden omdat beide logo's een tweetal pennetjes hebben op zelfde steekmaat volgens de schuifmaat.

Heb de twee oude logo's al verwijderd en kwam er alleen toen achter dat de wasbenzine fles er wel stond maar ledig was. Dus murgen efkes nieuwe fles halen met inhoud en dan oude lijmlagen verwijderen en dan plakken maar !!!!

En voor alle Yeti rijders beginnen te vragen, de onderstaande nummers zijn de artikelnummers op de verpakking

Het kleine Logo voor op de motorkap is : 5JA 853 621 AUL

en het grote logo heeft artikel nummer: 5JA 853 621 A AUL
 

EdK

Forumguru
Het resultaat.
Voor motorkap moesten de drie pennetjes uiteindelijk wel weg geknipt worden en het logo moet je enigzins
bol buigen om daardoor het logo in de ronding te verkrijgen op de plek waar hij moet komen

Grote logo is appeltje / eitje want de 2 pennen zitten op juiste steekmaat dus kwestie van oude lijmresten verwijderen en plakkennnnnn maarrrr 20140328_130130.jpg 20140328_130137.jpg 20140328_130059.jpg
 

Joske

Forumguru
mooi werkje @EdK :thumbsup: !

indien gewenst, wil ik je altijd een snelcursus MS Paint aanbieden, voor een vriendenprijsje uiteraard! :D
 
Bovenaan Onderaan