Mrcreation
Actief lid
Onlangs heb ik een Skoda Fabia 1.4MPI aangeschaft die een veelvuldig bezoeker van dit forum en diverse meetings was. Waar het vorige baasje de handboek in de ring heeft gegooid ga ik nu weer verder om deze auto op de weg te houden.
Done So far
1. Raamschakelaars in beide deuren functioneerden niet goed deze vernieuwd. Werkt weer naar behoren.
2. Verlichting knipperde binnen en buiten de auto, stoerhoekpositiesensor vervangen en nieuwe massa gemaakt. Probleem opgelost.
3. Remblokken piepten en klapperden. Nieuwe remblokken geplaatst. Probleem opgelost.
4. Sportstoelen vervangen door Ibiza 6J stoelen en achterbank.
5. Verlichting onder in de rechter deur defect. Nieuw lampje geplaatst. Doet het weer.
6. Verlagingsset stond wel erg laag achter, deze maximaal naar boven afgesteld zodat ik zonder problemen de drempels kan nemen.
To Do list deze week
1. Distributieriem & waterpomp vervangen
2. Nieuwe bougies
3. Nieuw lucht en interieurfilter
4. Nieuw brandstoffilter
5. Olie & filter vervangen
6. Stof van de deurpanelen zwart spuiten zodat ze bij de stoelen passen.
7. Uitlaat rubber vervangen zodat de uitlaat nog iets verder naar boven komt.
8. Auto geheel reinigen met de stoomcleaner en poetsmiddel
Done So far
1. Raamschakelaars in beide deuren functioneerden niet goed deze vernieuwd. Werkt weer naar behoren.
2. Verlichting knipperde binnen en buiten de auto, stoerhoekpositiesensor vervangen en nieuwe massa gemaakt. Probleem opgelost.
3. Remblokken piepten en klapperden. Nieuwe remblokken geplaatst. Probleem opgelost.
4. Sportstoelen vervangen door Ibiza 6J stoelen en achterbank.
5. Verlichting onder in de rechter deur defect. Nieuw lampje geplaatst. Doet het weer.
6. Verlagingsset stond wel erg laag achter, deze maximaal naar boven afgesteld zodat ik zonder problemen de drempels kan nemen.
To Do list deze week
1. Distributieriem & waterpomp vervangen
2. Nieuwe bougies
3. Nieuw lucht en interieurfilter
4. Nieuw brandstoffilter
5. Olie & filter vervangen
6. Stof van de deurpanelen zwart spuiten zodat ze bij de stoelen passen.
7. Uitlaat rubber vervangen zodat de uitlaat nog iets verder naar boven komt.
8. Auto geheel reinigen met de stoomcleaner en poetsmiddel