Nieuw Fabia Combi / Uitvoering

Rijntje73

Nieuw lid
Volgens mij is het een Drive uitvoering , met Techpakket,DAB en reservewiel. Misschien doen ze nog iets aan de prijs

AiKoiN

Senior Member
Volgens mij is het een Drive uitvoering , met Techpakket,DAB en reservewiel. Misschien doen ze nog iets aan de prijs

dat zei ik maar misschien niet zo duidelijk misschien :angel:

het is idd een Drive + Tech, zeker geen DAB+ (zie 100%nl plaatje).
Als ze wat van de prijs af doen zullen ze "diep" moeten gaan. Een nieuwe licht op de loer met DAB+ voor 18,905 ipv 17995 verschil blijft dan een kleine 1000 euro. Daarvoor kies ik dan voor nieuw :) of ze moeten morgen echt gekke dingen gaan zeggen in Rotterdam:pardon:.

AiKoiN

Senior Member
Ik laat nog wel weten wat het geworden is ff lekker een weekje onderhandelen bedankt zover voor de tips en adviezen :)....

AiKoiN

Senior Member
Nou heb alle offertes binnen.

het verschil in prijs is +/- 600 euro meer t.o.v. de Joy+

Drive+Tech+Dab+Wiel t.o.v. de Joy+Plus

De drive heeft onderstaande wel en de Joy+Plus niet.
(16 inch velgen, DAB+, Bouwjaar 2017, NAV, Sound)
De drive heeft onderstaande niet en de Joy+Plus wel.
(15 inch velgen, Lichtsensor, "DAA", Stoelverwarming, Bouwjaar 2016)

nou kan ik zelf de keuze echt niet maken omdat er emotie mee speelt :)

AiKoiN

Senior Member
Der Einser heeft dan een 2015 uitvoering... daar moet ik heel goed over nadenken ik krijg serieus goede prijzen +/- totale kortingen met inruil tegen de 5600 euro.

AiKoiN

Senior Member
Het is zo goed als zeker een 2017 F3 Combi (Quartz Grey) Drive + Tech + DAB+ + Reservewiel geworden. Donderdag even kijken en ruiken en dan beslissen.

en de dealer zal "Noordhoek" zijn in het mooie Brabant.

AiKoiN

Senior Member
Zou juist geweest lang gesproken prettig gesprek gehad, en zilveren dakrailing nog erbij en op de achterbumper bescherming. lang gedacht nog gebeld, uiteindelijk een handtekening gezet ! iedereen bedankt. eens skoda altijd skoda :)

AiKoiN

Senior Member
uiteindelijk is het geworden:

Skoda Fabia Combi Greentech 1.2TSI 66KW / 90PK
Uitvoering: Drive
+ Quartz Grey Metallic
+ DAB
+ Techpakket
+ Reservewiel
+ Zilveren dakdragers
+ beschermfolie achterbumper

Heb lang gesproken met de verkoper maar helaas, kon de korting die gegeven is aan deze auto niet worden behaald met een nieuwe die een paar dagen later aankomt. Had te maken met een soort van subsidies die ze krijgen van auto's die al op kenteken stonden. Dus de 1.0TSI was niet mogelijk aangezien het over het budget kwam met 1000 euro...

Hij vertelde ook dat de 1.2 en 1.0 elkaar niet uitmaakte in verbruik en vermogen, alleen dat de 3 cilinder meer geluid maakt, en wat " pittiger " lijkt te reageren, in de hoge toeren ( 120km/h / 5 ) zou het kunnen zijn dat de 3 cilinder schadelijker kon rijden dan de 4.

Foto's zet ik erbij volgende week vrijdag is die helemaal klaar, gepoetst, getankt en rijden :)

Bovenaan Onderaan