Nieuw Fabia Combi / Uitvoering

Tijg

Senior Member
uiteindelijk is het geworden:

Skoda Fabia Combi Greentech 1.2TSI 66KW / 90PK
Uitvoering: Drive
+ Quartz Grey Metallic
+ DAB
+ Techpakket
+ Reservewiel
+ Zilveren dakdragers
+ beschermfolie achterbumper
Mooie kar! Ik zou niet meer zonder DAB+ kunnen. Wel vind ik Smartlink wat tegenvallen. Google maps verschijnt niet op mijn auto omdat dat onveilig zou zijn. Tuurlijk. Een stuk onveiliger dan naar mijn smartfoon in de tunnelbak zitten te loeren. :shutup:

Ben je er trouwens van op de hoogte dat de 85, 90, 105 en 110 pk 1.2 TSI dezelfde hardware hebben en allemaal tot 140 pk kunnen worden gechipt? :angel:
Wel bij een prof dan he? JD-engineering of zo.

AiKoiN

Senior Member
@Tijg bedankt :) zeker een fijne auto en mooie auto haha

misschien een lichte na smaak van PON (niet de dealer zelf) de 3 cilinder konden niet in de actie komen bla bla bla.. maar zijn het nu toch...

Had dan gewacht omdat in de nieuwe modellen in 2017 (3 cilinders) standaard dan connect erin zit, toch weer 249 euro en de auto is standaard 360 euro goedkoper, toch weer 700 euries :) dus dat voelt wat raar aan achteraf.
verder had ik bewust voor een der laatste 4 cilinders gekozen dus moet ik niet zo zeuren...

ja dat tunen gaat zeker gebeuren (over 4 jaar) dan is mijn garantie termijn verlopen.

Rosinfield

† In Memoriam
Gefeliciteerd; ik heb ook net een Drive gekocht, met 1.0 110 pk )en DSG).
Ik ga mooi na een paar 1000 km al richting Lochem. Het verwaarloosbare risico vind ik al helemaal niet opwegen tegen vier jaar lol ;)

AiKoiN

Senior Member
zeker een top wagen @Rosinfield a.s. donderdag laat ik mijn Skoda Connect inbouwen was echt in de veronderstelling dat het in "2017" auto's ingebouwd zat. Echter alleen in de "nieuwe 2017 modellen aka 3 cilinder" en de business line, maar toch wel leuk om deze functies te krijgen :tongue: http://www.skoda-auto.com/en/experience/connect/availability-list/

Toch denk ik nog over PDC voor en licht/regensensor te laten installeren bij de dealer
PDC voor de dame des huizes, een verfrommelde neus is niet alles... :tongue:

EdK

Forumguru
Toch denk ik nog over PDC voor en licht/regensensor te laten installeren bij de dealer
Kans is groot dat ze zeggen dat het niet mogelijk is.... en anders vermoed ik dat je gaat schrikken van de dealer prijzen.
Zou eens met VAG Techniek te Neunen gaan praten als de dealerprijzen je laten schrikken

Fabia 123

Forumguru
zeker een top wagen @Rosinfield a.s. donderdag laat ik mijn Skoda Connect inbouwen was echt in de veronderstelling dat het in "2017" auto's ingebouwd zat. Echter alleen in de "nieuwe 2017 modellen aka 3 cilinder" en de business line, maar toch wel leuk om deze functies te krijgen :tongue: http://www.skoda-auto.com/en/experience/connect/availability-list/

PDC voor de dame des huizes, een verfrommelde neus is niet alles... :tongue:
Ben benieuwd naar de prijs en de ervaringen van een upgrade van een Amundsen naar Skoda connect.
Ik heb PDC voor en achter op de Fabia af Fabriek. Handig op krappe plaatsen.
Achteraf inbouwen van PDC kan zeker.
Ik ken verschillende mensen die een universeel systeem hebben. PDC achter met de piepjes achter en voor met de piepjes voor. Werkt prima.

Rosinfield

† In Memoriam
Ik heb Skoda connect een jaar gratis en kan er dus ervaring mee opdoen. Maar afgaande op wat ik er van lees en hoor, zal ik het na dat jaar wel voor gezien houden

Bovenaan Onderaan