Patrick-Borne
Lid
Sinds enkele maanden werken de volgende systemen ineens niet meer die de achterklep kunnen opnenen:
- Virtual Pedal (voet onder de auto om de klep te openen)
- Knop op de afstandsbediening
- Knop naast de versnellingspook
Wanneer ik op de knop op de afstandsbediening druk of op de knop naast de versnellingspook, gaat de klep alleen van het slot, maar hij opent niet.
Hij reageert helemaal niet meer op de virtual pedal.
Ik kan de achterklep alleen nog maar openen via de knop/hendel op de achterklep zelf. Het ligt dus niet aan de motoren die de klep bewegen.
De auto is bij de laatste beurt uitgelezen. Er stond toen een oude melding in van de trekhaakmodule. (Geen verdere storingen) Deze is geschoond, maar lost niets op. Welke meldcode hij heeft gegeven, weet ik helaas niet.
Wie herkent dit probleem en heeft een mogelijke oplossing?
- Virtual Pedal (voet onder de auto om de klep te openen)
- Knop op de afstandsbediening
- Knop naast de versnellingspook
Wanneer ik op de knop op de afstandsbediening druk of op de knop naast de versnellingspook, gaat de klep alleen van het slot, maar hij opent niet.
Hij reageert helemaal niet meer op de virtual pedal.
Ik kan de achterklep alleen nog maar openen via de knop/hendel op de achterklep zelf. Het ligt dus niet aan de motoren die de klep bewegen.
De auto is bij de laatste beurt uitgelezen. Er stond toen een oude melding in van de trekhaakmodule. (Geen verdere storingen) Deze is geschoond, maar lost niets op. Welke meldcode hij heeft gegeven, weet ik helaas niet.
Wie herkent dit probleem en heeft een mogelijke oplossing?