puchoactavia
Lid
Mijn eerste luxe wagen wat een genot, maar wat een hoop functies en een paar irritaties. tz-644-r uit nov 2018.
Ik heb een skoda paraplu en een lamp die zich snachts als zaklamp voordoet, hij remt zelf, blijft binnen de lijntjes en parkeert in en uit. hij kan allerlei kleurtjes verzinnen dimt verblindend licht en heeft een bijzonder diepe basstem achter een kastje in de achterbak.
dsg 1.0 led koplampen
Ik ben dus de koning te rijk maar weet niet of ik automatisch grootlicht koplampen heb.
Ik weet niet wat skoda connect is en of ik dat wil?
kan ik de navi updaten of zit dat achter een paywall?
Wat moet ik met die bandenspanning?
wat is het verschil tussen eco en comfort als rijmodus in verbruik?
Wat verhoogd het verbruik en hoe rij ik zo zuinig mogelijk.
Moet ik wel start stop aanzetten of vervuild mijn motor dan te snel?
Wat betekend laatst gekozen afstand en media handgebaar?
Gebruikt hij extra stroom als ik tijdsweergave in standy modus aanzet?
Als er eerder hierover geschreven is zou ik graag de link ontvangen naar het desbetreffende topic. En advies is altijd welkom, soms ben ik te lui om het hele forum af te spitten.
Hier een hele specifieke vraag waar zijn deze uitsparingen voor en wat doet dit kapje die er overheen zit? zie foto 1 en 2.
Irritaties de gasveren van de achterklep (het is een station) doen het niet slecht maar hij gaat ook niet open als je hem minder dan 25cm opendoet, is dat normaal, slijtage, vervangen, leer er mee leven.
De knopjes in de deur aan de bestuurderskant voor elec ramen enz rammelen, mijn monteur (apk keurmeester) dacht dat ze allicht vervangen zijn door imitatie knopjes. Waar kan ik de originele vinden en gaat dat de rammel oplossen?
Gisteren toen ik mijn i phone in de usb poort klikte herkende hij hem niet als carplay en de ganse terugweg van 300km herhaaldelijk connect reconnect ook na pizza stop en helemaal niets, vanochtend hup gelijk zoals je verwacht connected.
Is er een mogelijke manier om de navi aanduidingen voor de app waze in het kleine info schermpje te krijgen bij mn km teller?
Zo ik ben heel benieuwt naar alle plezier die deze wagen mij gaat brengen.
Weet iemand waar de groene sticker op de ruit voor is?
Voor nu alvast hartelijk bedankt voor de reacties.
pUch
Ik heb een skoda paraplu en een lamp die zich snachts als zaklamp voordoet, hij remt zelf, blijft binnen de lijntjes en parkeert in en uit. hij kan allerlei kleurtjes verzinnen dimt verblindend licht en heeft een bijzonder diepe basstem achter een kastje in de achterbak.
dsg 1.0 led koplampen
Ik ben dus de koning te rijk maar weet niet of ik automatisch grootlicht koplampen heb.
Ik weet niet wat skoda connect is en of ik dat wil?
kan ik de navi updaten of zit dat achter een paywall?
Wat moet ik met die bandenspanning?
wat is het verschil tussen eco en comfort als rijmodus in verbruik?
Wat verhoogd het verbruik en hoe rij ik zo zuinig mogelijk.
Moet ik wel start stop aanzetten of vervuild mijn motor dan te snel?
Wat betekend laatst gekozen afstand en media handgebaar?
Gebruikt hij extra stroom als ik tijdsweergave in standy modus aanzet?
Als er eerder hierover geschreven is zou ik graag de link ontvangen naar het desbetreffende topic. En advies is altijd welkom, soms ben ik te lui om het hele forum af te spitten.
Hier een hele specifieke vraag waar zijn deze uitsparingen voor en wat doet dit kapje die er overheen zit? zie foto 1 en 2.
Irritaties de gasveren van de achterklep (het is een station) doen het niet slecht maar hij gaat ook niet open als je hem minder dan 25cm opendoet, is dat normaal, slijtage, vervangen, leer er mee leven.
De knopjes in de deur aan de bestuurderskant voor elec ramen enz rammelen, mijn monteur (apk keurmeester) dacht dat ze allicht vervangen zijn door imitatie knopjes. Waar kan ik de originele vinden en gaat dat de rammel oplossen?
Gisteren toen ik mijn i phone in de usb poort klikte herkende hij hem niet als carplay en de ganse terugweg van 300km herhaaldelijk connect reconnect ook na pizza stop en helemaal niets, vanochtend hup gelijk zoals je verwacht connected.
Is er een mogelijke manier om de navi aanduidingen voor de app waze in het kleine info schermpje te krijgen bij mn km teller?
Zo ik ben heel benieuwt naar alle plezier die deze wagen mij gaat brengen.
Weet iemand waar de groene sticker op de ruit voor is?
Voor nu alvast hartelijk bedankt voor de reacties.
pUch
Bijlagen
-
onlineresizeimage-1280x720(8).jpg427,5 KB · Weergaven: 25 -
onlineresizeimage-1280x720(7).jpg412,2 KB · Weergaven: 25 -
onlineresizeimage-1280x720(20).jpg98,2 KB · Weergaven: 7 -
onlineresizeimage-1280x720(19).jpg121 KB · Weergaven: 6 -
onlineresizeimage-1280x720(18).jpg303,3 KB · Weergaven: 5 -
onlineresizeimage-1280x720(17).jpg328,8 KB · Weergaven: 3 -
onlineresizeimage-1280x720(16).jpg348 KB · Weergaven: 3 -
onlineresizeimage-1280x720(15).jpg367 KB · Weergaven: 3 -
onlineresizeimage-1280x720(14).jpg350,7 KB · Weergaven: 3 -