Nazomer meeting 2015, zaterdag 5 september, @ TVS Engineering BV, Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Dat is raar, wellicht hebben jullie dan niet de app op jullie smartphone? Of pushmeldingen uit staan voor deze app?

CDK

Forumguru
Bedankt voor de feedback in elk geval, de techniek is kennelijk niet geheel betrouwbaar :(

rhaak1991

Forumguru
Ik heb zojuist eventjoy geïnstalleerd op m'n iPhone. Omdat het bericht eerder was verstuurd kreeg ik em waarschijnlijk niet als Push Bericht binnen, maar je bericht stond wel in de app. Dus waarschijnlijk werkt t wel (mits mensen met IOS eventjoy de mogelijk heeft gegeven push berichten te tonen)

• Leuk
Waarderingen: CDK
Lijkt me leuk, zal thuis in de agenda eens kijken wat de mogelijkheden zijn.
Dus ik zeg nog geen ja maar de vorige meeting helaas ook niet kunnen komen :(

Mocht ik aanwezig kunnen zijn dan graag ook een dyno actie.
De B is al gechipt, maar zonder vermogensuitdraai.

Is het mogelijk om dan TVS naar de uitdraai te kunnen laten kijken met de achterliggende gedachte
er veilig nog meer uit te persen. En uiteraard kijkend naar kosten plaatje voor deze actie dan.
Kunnen we mooi JD en TVS vergelijken opbasis van de geschreven software. @Corné de Kluijver ?

Tenzij dit natuurlijk niet gewenst is dan ga ik ooit nog eens met JD om tafel zitten en mogelijkheden bespreken.
Dit is iets wat nu net binnen 5 min naar boven is komen borrelen.

Grts M

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Tha Bla, voor de dyno is nog plaats genoeg, dus die uitdraai is wel te realiseren. Met een op maat tuning win je hooguit enkele pk's maar dat lijkt me kostentechnisch gezien niet interessant. Alles is mogelijk uiteraard.

rhaak1991

Forumguru
:yeehaa:Ik heb echt van alles, van Hazes tot Lordi, van Elvis tot DJ Gizmo. Het draaien voor mij is het zorgen voor een goede overgang tussen nummers, zorgen dat de muziek overkomt als 1 geheel en niet als een bij elkaar geraapt stukje cd's bij wijze van spreken. Het leek mij wel geschikt om op de DJ een soort achtergrond dance/trance muziek te draaien. Het echt mixen van m'n eigen nummers begin ik pas net mee dus het is niet zo dat ik op dit moment voor 8 uur aan Eigen productie klaar heb liggen ;) (al zorg ik zeker dat ik een wat langere mix heb ook zelf even achter de knoppen weg te kunnen) maar een gezellig stukje muziek wordt het zeker. Als je overigens laat weten wat je graag zou willen hoor ik dat uiteraard graag. Het wordt overigens geen giga disco, zoals Corne in een ander topic al zei, de muziek moet niet te overheersend zijn. Mochten er overigens nog anderen zijn die graag even willen draaien dan is hier mijn inziens uiteraard gelegenheid voor (mijn geluidsset staat er toch), maar moet uiteraard ook even in overleg met Corné.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan