Blackokkie2
Forumguru
Lijkt me sterk dat het uitverkocht is, zal wel een storing op de site zijn.
had ik al eens niet geopperd om 125 inschrijvingen toe te laten?dit omdat er een trend is dat in sommige gevallen tot 25% van de aanmeldingen niet komt opdagen.
Nee dat heb jij niethad ik al eens niet geopperd om 125 inschrijvingen toe te laten?![]()
.... ik zal vandaag een update van de lijst posten en een berichtje doen via eventjoy of de mensen die verhinderd zijn dit aub willen melden, dit omdat er een trend is dat in sommige gevallen tot 25% van de aanmeldingen niet komt opdagen.
Doe maar niet, want ik had dit vorig jaar bij VAG-techniek. Ik bleek me daar al een half jaar eerder voor opgegeven te hebben, maar was dat tegen die tijd helemaal vergeten...Misschien is het een optie om mensen die bij eerdere meetings zonder afmelden en zonder goede reden verstek hebben laten gaan, op de reservelijst te zetten ten koste van mensen die zich wel netjes hebben gedragen.
Die melding heb ik niet gehad. Gaat er iets fout?Ik heb vandaag iedereen een push bericht gestuurd via eventjoy om indien verhinderd tijdig af te melden, dus ik vertrouw op medewerking van de leden en correct handelen![]()