Nazomer meeting 2015, zaterdag 5 september, @ TVS Engineering BV, Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

leslee

Forumguru
er is een kans dat ik nog op vakantie ga rond die tijd maar als het vrouwtje wat later boekt kom ik ook wel ff bij al dat geweld kijken ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

newwolf84

Forumguru
Super ! @TheoStek ! Zal er op tijd zijn en niet al te laat weer weg moeten aangezien ik afgelopen zaterdag mee zou doen met de Colorrun in Hoogeveen, deze is afgelast vanwege de hitte en jawel...verplaatst naar 5 september....

Dus als ik wat eerder zou kunnen/mogen qua airco vertroetelbeurt dan zou ik dat wel kunnen waarderen..

• Leuk
Waarderingen: CDK

TheoStek

Forumguru
Mij maakt dat niets uit @newwolf84, het enige is dat de auto's voor airco bij elkaar moeten staan...zodat ik niet hoef te gaan zoeken en/of moet gaan lopen...dat kost tijd voor mij en de deelnemers...
Ook niet dat ik 1 auto leeghaal en langs of tussen 3-4 auto's moet gaan lopen om de tweede te servicen...er is elektriciteit bij nodig en dat bemoeilijkt de werkzaamheden en werkt omslachtig.:sterretjes:

Het zal allemaal wel in goede banen verlopen...bij de organisator.:yeah:

newwolf84

Forumguru
Heb ook alle vertrouwen in de organisatie ! Als ik de verhalen lees en hoor van de vorige keren dan is dat sowieso dikke veur mekaar zoals ze bij ons zeggen;)

Moet ik nog een verlenghaspel meenemen ? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan