Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nazomer meeting Škodaforum - zaterdag 6 september 2014
Nee maar misschien kun je het gewoon vragen door contact met ze op te nemen. Het zijn in ieder geval auto liefhebbers en dat is al een heel pluspunt tov dealers en garagebedrijven.
Daar ben ik inmiddels ook achter. Die kijken eerst naar de centen, ondanks dat je er al meerdere auto's hebt gekocht en er altijd aanklopt voor onderhoud en reparatie. Dat kleine ritje Tilburg-Nuenen neem ik dan voor lief.
De prijzen voor onderhoud zijn een stuk lager dan bij de dealer, maar je mist dan wel de mobiliteitsservice van Skoda. Prijzen staan gewoon op hun website.
kom uit Friesland en zelfs ik denk er over om bij Vag techniek onderhoud uit te gaan voeren.
die mobiliteitsgarantie is leuk maar voor een paar centen sluit je het af af bij bijv bovag.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.