Nazomer meeting Škodaforum - zaterdag 6 september 2014

Cordoba

Forumguru
Voor de mensen die mee hebben gekregen dat mijn DAP er tijdens de demo mee was gestopt: het vervolg.

Vandaag op afspraak naar Carclean gereden met mijn DAP met kuren. Na sluitingstijd kwam ik binnen met de DAP, die direct meegenomen werd naar achteren voor nader onderzoek. Allereerst werd de electronica gewisseld, dat gaf een verbetering, maar onvoldoende. Vervolgens ook de as en de kop gewisseld, alles werkte weer naar behoren, alleen wel een vreemd bijgeluid. Uiteindelijk bleek de oorzaak in een tandwiel te zitten, mijn vermoeden is dat dit de initiële oorzaak is geweest (foutje in de tandwielfabricage, of slechte montage ervan), en dat dit de rest overmatig heeft belast. Drie kwartier nadat ik binnenstapte met mijn DAP uit 2012, verliet ik de winkel weer met een compleet vernieuwde machine, waarbij ongeveer alleen de steunplaten, afdekkap, behuizing, schakelaars en snoer nog van de originele machine zijn. Alles onder garantie verholpen, en klaar terwijl u wacht.
 

Cordoba

Forumguru
Ik kwam nog een foto tegen op SO van hun meeting daar vandaag. Ik ben wel benieuwd naar de uitdraai van dit monster op de rollenbank:
29wl5yv.jpg

6nxk7b.jpg


Let op de grafiek op de monitor!!
 

Noord26

Forumguru
Zijn er nog afspraken gemaakt omtrent eventuele kortingen bij vag techniek? Ik ben helemaal klaar met de lokale skoda dealer..
 

Octavia32

Forumguru
Nee maar misschien kun je het gewoon vragen door contact met ze op te nemen. Het zijn in ieder geval auto liefhebbers en dat is al een heel pluspunt tov dealers en garagebedrijven.
 

Noord26

Forumguru
Daar ben ik inmiddels ook achter. Die kijken eerst naar de centen, ondanks dat je er al meerdere auto's hebt gekocht en er altijd aanklopt voor onderhoud en reparatie. Dat kleine ritje Tilburg-Nuenen neem ik dan voor lief.
 

louigi58

Senior Member
De prijzen voor onderhoud zijn een stuk lager dan bij de dealer, maar je mist dan wel de mobiliteitsservice van Skoda. Prijzen staan gewoon op hun website.
 

koreaan

Forumguru
kom uit Friesland en zelfs ik denk er over om bij Vag techniek onderhoud uit te gaan voeren.
die mobiliteitsgarantie is leuk maar voor een paar centen sluit je het af af bij bijv bovag.
 
Bovenaan Onderaan