Navigatiesysteem via Aliexpress (Burgeon)

Ik ben nu helemaal klaar met Ali . Nu gaan de enige lampjes die wel goed werkte 5w5 af en toe al knipperen .. en dus straks stuk zeker . Ééntje in kenteken werkt iig al niet meer .
Voor mij GEEN Ali meer ..
 

gbbosma

Forumguru
@Groek, je hoort hier op het forum veel over de Chinese radio's. Maar ik kan je vertellen dat ik drie jaar geleden er ook een heb aangeschaft en deze nog steeds naar volle tevredenheid voldoet. Alles zit er op en er aan. Heeft een mooi geluid met mijn Skoda Soundsysteem. Lees dit maar eens; http://www.skodaforum.nl/forum/i/ra...r-radio-navigatie-multimedia-rns.19726/page-2
Navigatie is via de sd-kaart en die kan je makkelijk vernieuwen via marktplaats. Kosten ongeveer 20€. Heb zelf de nieuwste kaarten weer gekregen van de verkoper. Goedkoper kan niet..;)
Als je een mooie en goede radio zoekt op Aliexpress ben je ongeveer 200/250€ kwijt. De bekende merken al gauw 800 tot 1000€. De mogelijkheden met deze Chinese systemen zijn lang niet zo beperkt als de bekende merken. Dvd's kijken zonder eerst aanpassingen te moeten doen, achteruitrijcamera zonder dure interface te plaatsen. En nog veel meer.
Koop al 3 jaar op Aliexpress en nog nooit iets niet geleverd gekregen. Service is goed. Mocht er iets geleverd zijn wat niet goed is heb je je geld binnen 24uur terug. (Mijn ervaring). Natuurlijk zullen er best wel eens Chinese radio's zijn die stuk gaan maar zou dat ook niet zo zijn met de bekende merken. En als de Chinese radio niet voldoet dan schrijft men vaak negatief, maar die het na jaren nog steeds doen die hoor je nooit. Vandaar dat ik nu toch wel even moest reageren :tongue:.
Natuurlijk zal je zelf moeten beslissen maar mijn ervaringen zijn goed.
 
Bovenaan Onderaan