Navigatie tussentijds stoppen

Rosinfield

† In Memoriam
Telefoon werkt wel. Voice control niet standaard kennelijk. Moet je apart aanvinken. Vorige eigenaar heeft dat kennelijk niet gedaan, zoals ik zelf ook niet gedaan zou hebben. Gelukkig heeft hij een aantal andere leuke opties wel gekozen
 

Okki

Donateur
Ik blijf met verbazen dat mijn Rapid voor die prijs vol zit met alle toeters en bellen....maar ook dat is nu over bij Skoda.
Behalve dode hoek assistent zou ik geen leuke opties meer weten die ik zou willen. (en ik eigenlijk niet nodig heb, want ik spiegel constant, maar ik vindt de technologie wel leuk)
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ik ben blij dat dat er niet op zit; lijkt me super irritant constant dat gedoe in je spiegel.
En ja, bij Skoda zit er standaard meer op een wat hogere uitvoering. Tal van zaken die op mijn Fabia Drive zaten, heb ik nu omdat er is gekozen voor het Executive pakket. Ik denk hoe meer premium je merk, hoe meer niet standaard maar extra. Bij Audi is dat helemaal bar en boos.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja idd met zo'n busje zou het super handig zijn. Met een gewone auto weet ik eigenlijk altijd absoluut zeker dat er niemand in mijn dode hoek zit. De doodenkele keer dat ik er niet zeker van ben, kijk ik even achterom
 

MarcoO2

Forumguru
Ik denk hoe meer premium je merk, hoe meer niet standaard maar extra.
Toch niet per sé, het hangt ook van de aanbiedingen en pakketten van het moment af. Toen ik mijn Golf Comfortline Business samenstelde, zou ik voor een vergelijkbare uitvoering zowel bij de Octavia als bij de Leon fors meer geld kwijt geweest zijn.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, idd niet persé en altijd. Maar ga bv maar eens een Audi configureren. Dan schrik je je rot wat je kwijt bent aan extra's.
 

Bakkertje

Forumguru
Ja, idd niet persé en altijd. Maar ga bv maar eens een Audi configureren. Dan schrik je je rot wat je kwijt bent aan extra's.

en wij weten hier inmiddels dat het veelal met dezelfde modules samengesteld wordt ;)
Overigens heb je audi's waar wel voice control beschikbaar is en waar de bluetooth carkit optioneel was (wat uiteindelijk gewoon een vinkje was in VCDS) van €400,-
 

Bakkertje

Forumguru
On topic maar...
Vanmiddag even geprobeerd in de touran. Als ik het navigatie scherm in de MFd kies en dan op het stuur op de rechter pijl naar beneden (rechter zijde van het stuur en dan de zwarte naar beneden knop) dan krijg ik de vraag om de route te eindigen.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Dank @Bakkertje. Wat is MFd? Multifuctional display/Maxidot? Dan snap ik het, komt dan op hetzelfde neer als het wieltje in de Skoda. Maar in combinatie met het Active Info Display (Digitaal dashboard) werkt dat niet zo. Dan kan ik alleen via de pijltjes in en uitzoomen.
Ik zal het ook nog eens uitproberen, maar denk dus dat het in mijn geval alleen via het scherm kan
 

Bakkertje

Forumguru
Ah jij bent zo’n bofkont met active info display, die is helaas niet te bestellen op de touran..
MFd is inderdaad de maxidot (daar moet ik het mee doen..)

Bij mij is zeg maar die knop wat bij Skoda het wieltje is, wie weet heb je er wat aan..
 

Rosinfield

† In Memoriam
ja die had ik al geprobeerd, zonder het gewenste resultaat. Maar het kan ook makkelijk via het scherm, zit ook vlakbij en je doet het aan de linkerkant van het scherm.
Dat AID had ik zelf niet besteld. Leuk dat het er op zit, maar zo heel spectaculair vind ik het nou ook weer niet eerlijk gezegd.
 
Bovenaan Onderaan