Was met de computer verschillende dingen aan het doen, niet opgelet en per abuis de hele sd kaart geformateerd. = alles weg, dom dom domKun je kort beschrijven welke stappen je gedaan hebt en wat je probeerde te updaten?
De Skoda is uit 2020 enZoek de verschillen:
Bekijk bijlage 117386
Moet wel de meest verbasterde naam op het forum zijn. Hier nog wat uitleg over waar de naam vandaan komt: https://nl.wikipedia.org/wiki/Roald_Amundsen
@FritsK Als je toch wat meer toelichting geeft op je probleem geef dan ook even aan wat het type en bouwjaar van de Skoda is en welke versie van de Amundsen je hebt. Want updaten van kaarten geeft volgens mij niet een probleem dat je als “geen beeld” zou omschrijven - zeker niet zonder foutmelding. En waarom denk je dat een nieuwe SD-kaart dan zou helpen?
Hoi en dank voor alle hulp. Eerst het goede nieuws. Ik heb de OUDE navigatie data van 2020 weer op de SD kaart kunnen zetten en de navigatie aan boord werkt dus weer. Daarna heb ik de update versie ECE 1 2025/26 gedownload en is nu de vraag hoe ik deze op de sd kaart krijg. Is dat simpelweg het bestand er naar toe slepen?Heb je hem wel uitgepakt met 7zip en de inhoud op de SD gezet?
En heel EU past niet op een 16Gb SD.
Welke versie heb je precies gedownload?