Navi update Amundsen en Columbus MIB systemen

Sip

Lid
Ik heb hem er vandaag ook opgezet. Ziet er allemaal net iets anders uit. Wat frisser. Maar misschien verbeeld ik me dat ook.

SuperBeeb

Forumguru
Ik reed woensdag naar R'dam (Hillegersberg), voor het eerst over de A13/A16.
Tot mijn verrassing kende mn navi de weg al. In juli geupdated. Voor de zekerheid had mn zoon google maps paraat, maar niet nodig.

• Leuk
Waarderingen: Tees

EdK

Forumguru
Kom je daar overheen als je vanuit A4 Denhaag richting Moerdijk wil ??
Want dan reed ik daar woensdag ook voor eerst omdat ik naar storing moest in Moerdijk havengebied

Canon-Eye

Forumguru
Denk het niet, want dat nieuwe stuk A16 sluit nabij Zestienhoven ("Rotterdam The Hague Airport") aan op de A13.
Komt niet in de buurt van de A4. Alleen als je vanaf het Prins Clausplein eerst een stuk A13 langs Delft volgt, kun je dat nieuwe stuk A16 pakken.

Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
Dan moet je (na vanaf de A13 de nieuwe afslag naar de A16 te hebben genomen) het vliegveld een paar km lang direct aan je rechterhand gehad hebben. In principe een makkelijk herkenningspunt, althans dat was het wel toen dat stukje nog gewoon provinciale weg was richting Bergschenhoek en zo. Maar het kan zijn dat het zicht nu wordt belemmerd door bomen of zo, ik ben daar al een jaartje of 20 niet meer langs gereden.

Laatst bewerkt:

RuJo

Lid
Ik reed woensdag naar R'dam (Hillegersberg), voor het eerst over de A13/A16.
Tot mijn verrassing kende mn navi de weg al. In juli geupdated. Voor de zekerheid had mn zoon google maps paraat, maar niet nodig.
dit vind ik dan weer zo magisch.. ik heb dezelfde (de laatste ) update in mijn Columbus MIB 2 gedaan, maar die kent die nieuwe weg dus nog niet...hoe kan zo iets nou ?

Bovenaan Onderaan