Robbie146
Senior Member
Vraag, misschien is het normaal, maar mijn o2 had hier een beduidend ander gedrag.
Na een ritje van een 35km vandaag, waarvan grootste gedeelte snelweg, staat de S3 hier voor de deur nog dik 5 minuten met zijn koelventilator te loeien.
Nu is het helemaal niet warm en het regent zelfs wat voor extra koeling zorgt, dus ik vond dit wel vreemd.
Olietemp stond op 91 graden en koeltemp netjes op 90 in het midden van de meter.
Is dit normaal gedrag? of Nieuwigheid?
Na een ritje van een 35km vandaag, waarvan grootste gedeelte snelweg, staat de S3 hier voor de deur nog dik 5 minuten met zijn koelventilator te loeien.
Nu is het helemaal niet warm en het regent zelfs wat voor extra koeling zorgt, dus ik vond dit wel vreemd.
Olietemp stond op 91 graden en koeltemp netjes op 90 in het midden van de meter.
Is dit normaal gedrag? of Nieuwigheid?

