Nabespreking Meeting & Tuning @ TVS Engineering te Varsseveld

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaRco2

Forumguru
Ondanks een wat latere aankomst door werkafspraken en vertraging in Duitsland (ik vraag me af of dat nu wel de snelste route was...), toch nog een leuk deel mee kunnen pakken van de meeting en ook nog op de dyno gekund.

Wat forumleden gesproken, super gezellig en prima georganiseerd.:)

• Leuk
Waarderingen: CDK

MaRco2

Forumguru
De Nieuwe O3 TSI's met 140pk presteerde verrassend goed. Ik heb er twee gezien die in praktijk ongetuned boven de 160pk presteerde. Lang leve de VAG motoren;). Verder prachtige bolides allemaal van groot tot klein!

Dat was een erg prettige verrassing.:)

De mijne deed ietsje minder dan de eerdere, maar ik had ook maar 1 run. Blijkbaar hadden ze haast ("Doe deze er dan maar even snel tussendoor" hoorde ik zeggen) en ik had er niet op gerekend. De vorige dag had ik Tango Euro95 getankt voor 165,9 in Almelo.:)

Dus als we 2,9% erbij optellen, komen we aan 171 pk en 298 Nm? Vooral dat laatste is enorm en vrijwel net zo hoog als mijn best gemodificeerde V6 3.0 liter in de MR2.

• Leuk

MaRco2

Forumguru
Voor de geïnteresseerden een foto erbij van de resultaten. Meer foto's komen na het weekend als ik weer in de buurt ben van een computer, rest heb ik met de camera gemaakt.
Super geregeld en gezellig dagje gehad, wanneer is de volgende meeting?:deuk: Bekijk bijlage 21006

Heb je die ter plekke gekregen? Ik heb er alleen eentje als pdf gisteren via de mail gekregen.:)

• Leuk

CDK

Forumguru
ik verwacht niet dat er uit de nieuwe 1.4 TSI's veel winst te behalen valt, aangezien ze standaard al het opgegeven krukas vermogen als wielvermogen blijken te hebben.

MaRco2

Forumguru
  • Leuk
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan