Nabespreking Meeting & Tuning @ TVS Engineering te Varsseveld

Status
Niet open voor verdere reacties.

MeneerB

Forumguru
Weet iemand of er toevallig een O3 1.8TSI op de rollenbank heeft gestaan ?
Ben wel benieuwd of deze ook gemiddeld +20 pk heeft.

ertromp

Forumguru
Weet iemand of er toevallig een O3 1.8TSI op de rollenbank heeft gestaan ?
Ben wel benieuwd of deze ook gemiddeld +20 pk heeft.
Nee helaas,die is niet op de bank geweest. Wellicht een volgende keer (mocht het zover komen) die van jou? :D

Antera

Donateur
Je krijgt de zelfde fouten als je de accu los haalt. Niks om je zorgen over te maken. Volgensmij zijn ze bij jou wel gewist, dat heb ik iig aan mijn collega gevraagd.

De ecu legt de communicatie met de Gateway plat op moment van flashen, dat is de enige fout die je zal zien. Wel in alle componenten aan de Gateway.

Over de uitdraaien en dergelijke, we blijven ook mensen en 25 uitdraaien verwerken op 1 dag is best wat werk. Alle mailcontact telefoontjes en het werk wat er staat gaat natuurlijk ook gewoon door. We doen ons best.

Je krijgt veel meer foutmeldingen en nee worden niet gewist bij de dealer of door het los halen van de accu polen. Enigste manier met VCDS

Blacky

Forumguru
Ik merkte het probleem pas toen ik bijna thuis was. Ik heb na aankomst thuis een mail gestuurd en hoop morgen een antwoord te krijgen. Dat ik terug moet jammer, maar zo door blijven rijden gaat niet. Moeten dan alleen even wanneer.

Ben vandaag gebeld en heb een afspraak voor volgende vrijdag en laat dan weten hoe het afgelopen is.

EdK

Forumguru
mis hier iets in het topic.........
Bij een nabespreking hoort een lekker biertje
en dat mis ik hier

Cordoba

Forumguru
Steve enig idee van de oorzaak van de dips in je koppelkromme? Toevallig een verstelbare turbo die niet goed meer versteld met het toerental?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan