Nabespreking Meeting & Tuning @ TVS Engineering te Varsseveld

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Hetzer, waar zat je dan achter ons eigenlijk:bloos:, weet dat op de A18 een octavia combi mee ging tot dan wij op het gas gingen, toen hield het op. Verder eigenlijk niet opgelet wie wel of niet wilde bij blijven hehe:bloos:zat me eigenlijk te verbazen hoe vlot de RS van Mark wel niet is en hoe mijn niet RS het geweld bijhouden kon, dat ging wel redelijk:D. Mark is wel sneller dat zonder enige twijfel:thumbsup:
 

lovely305

Forumguru
Zo, ik ga de auto wassen en een stukje uitproberen met de wax die ik van Steve heb gekocht gisteren.
Niet in het zonlicht begreep ik? Niet op kunststof (heb ik niet) iemand nog belangrijke tips?
 

Joske

Forumguru
@Joske Ik blijk je net gemist te hebben, bij aankomst begon direct de DSG-lezing, en moest ook nog wat andere zaken regelen. Ik had o.a. verschillende soorten klei bij me om te laten zien/voelen, hoe veel verschil er is tussen de verschillende soorten.
klopt Cordoba,

ik heb nochtans nog achter jou gestaan bij de wagen van Steve.. ;) maar wou je niet onderbreken toen je volop pads aan het voelen en kopen was! :D
 
@mike ik zat achter jullie en heb hetzer eigenlijk ook niet gezien . Heerlijk he zo hard rijden had even de 200 aangetikt . Denk dat ik jullie aardig kan bijhouden met me diesel , maar jullie zijn natuurlijk sneller en met een hogere top .;)
 

Joske

Forumguru
Allen,

tijd om mijn beleving ook eens te delen van de meeting.

Kort samengevat: het was te kort voor mij :(. Ik ben langer onderweg geweest dan dat ik aanwezig kon zijn, waardoor ik ontzettend het gevoel heb dat ik veel zaken en mensen gemist heb. Gelukkig heb ik her en der wat mensen irl kunnen spreken, dat maakt wat goed :).

De lange rit heeft ook een ontzettend voordeel gehad! De auto had nog nooit zo veel km op korte tijd gereden, maar wat is ie soepel geworden! Plus het vervelende geurtje dat uit de uitlaat kwam na het starten van de wagen is ook weg, dus ik vermoed dat de roetfilter al wat aangeladen moest geweest zijn.
En het gemiddeld verbruik op 500km (hoofdzakelijk autosnelweg met constant cruisecontrol op) kwam op 4,3l/100km => ik kwam dus met een dikke smile thuis de oprit opgedraaid ;) .

En dan de rollenbank! Jeetje wat een sensatie: ik heb gewoon een whopping 165pk en 362Nm! En dat voor een standaard 2.0TDI met normaal gesproken 140pk en 320Nm. Tja, mijn dag kon niet meer stuk na de dyno-run :D.

Plus nog eens bedankt aan de mensen die me geholpen hebben met de kofferklep die nu automatisch opent! Echt supergadget :D. @Blackokkie2 en @Vanenkelen : bedankt. Vraag me wel af wie ons nu eigenlijk geholpen heeft, de kerel met de blonde krullen? Weet echt niet meer jouw naam :bloos: maar je hebt ons goed geholpen. :thumbsup: EDIT: @Chrissel : superbedankt! :bloemen:

Zo, hopelijk heeft het biertje gesmaakt en mag de volgende meeting wat dichter bij huis plaatsvinden! Dan kan ik wat langer blijven!

En @Corné de Kluijver : je hebt dat super goed gedaan! prachtig georganiseerd en verzorgd tot in de puntjes :bloemen:
 
Laatst bewerkt:

Blacky

Forumguru
Plus nog eens bedankt aan de mensen die me geholpen hebben met de kofferklep die nu automatisch opent! Echt supergadget :D. @Blackokkie2 en @Vanenkelen : bedankt.
Vraag me wel af wie ons nu eigenlijk geholpen heeft, de kerel met de blonde krullen? Weet echt niet meer jouw naam :bloos: maar je hebt ons goed geholpen. :thumbsup:

Volgens mij was was het Crissel?


Zo, hopelijk heeft het biertje gesmaakt en mag de volgende meeting wat dichter bij huis plaatsvinden! Dan kan ik wat langer blijven!

Voorjaars meeting in het zuiden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan