Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Na lang wachten..................mooier dan gehoopt! O3 GL Grey Metal!
@Desperado, je vindt mij waarschijnlijk een ongelofelijke dodo, maar ik zie echt niet hoe ik een album moet maken.
Na jouw antwoord (Nog bedankt ) dacht ik, dat moet mij dan ook wel zelf lukken, maar heb nu 3 verschillende foto's geplaatst en deze komen ook terug in de galerij, maar niet in 1 album.
Geen idee hoe deze in 1 album te krijgen.
Een album aanmaken kan je niet, dat heb ik al eens geprobeerd. Maar je kan wel media uploaden, gewoon categorie kiezen bij Fotogalerij.
Die komen dan bij alle andere foto's terecht, maar als je nadien op je "eigen media" klikt zie je wel enkel de eigen geüploade foto's.
Deze kan je dan als rechtstreekse link gebruiken in een bericht mbhv het "fototoestelletje" bij maken van een bericht.
Zo, kijk eens aan, hahaha.
Doet mij haast denken aan die ICT'ers, die het van je overnemen vanaf een afstandje
Zo te zien heb ik het dan nog niet eens zo verkeerd gedaan!
@Schipper74 ik vind je helemaal geen dodo. Mijn antwoord was heel serieus.
Ik heb het ook al eens bekeken omdat ik foto's van de poetsclinic in een apart album wou zetten, maar dat kon niet. Dus heb ze maar in de zandbak gegooid.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.