Na lang wachten..................mooier dan gehoopt! O3 GL Grey Metal!

Schipper74

Senior Member
Nou, dankzij omstandigheden toch al vandaag in het bezit gekomen van 'mien karretje'!
Is mooi geworden, ook van binnen :D
 

Bijlagen

  • Achter binnen.jpg
    Achter binnen.jpg
    501,5 KB · Weergaven: 45
  • ready to go.jpg
    ready to go.jpg
    555,3 KB · Weergaven: 43

Schipper74

Senior Member
Yeaaaahhhh, ook nog eens precies op deze dag over de 100 berichten geplaatst en 10 punten ontvangen.
Dacht dat de kadootjes pas volgende week kwamen! :D
 

Schipper74

Senior Member
@Desperado, je vindt mij waarschijnlijk een ongelofelijke dodo, maar ik zie echt niet hoe ik een album moet maken.
Na jouw antwoord (Nog bedankt ;)) dacht ik, dat moet mij dan ook wel zelf lukken, maar heb nu 3 verschillende foto's geplaatst en deze komen ook terug in de galerij, maar niet in 1 album.
Geen idee hoe deze in 1 album te krijgen.
 

Joske

Forumguru
Een album aanmaken kan je niet, dat heb ik al eens geprobeerd. Maar je kan wel media uploaden, gewoon categorie kiezen bij Fotogalerij.
Die komen dan bij alle andere foto's terecht, maar als je nadien op je "eigen media" klikt zie je wel enkel de eigen geüploade foto's.

Deze kan je dan als rechtstreekse link gebruiken in een bericht mbhv het "fototoestelletje" bij maken van een bericht. :)
 

Joske

Forumguru
Even een simpele how-to: ;)

1; fotogalerij
2; bladeren
3; categorie kiezen

en de rest wijst zichzelf uit :)

Kan je nog kiezen of je titels voor alle foto's ineens wil aanmaken of een titel én omschrijving per foto apart. Indien nog vragen hoor ik het wel :)

Naamloos.png
 

Schipper74

Senior Member
Zo, kijk eens aan, hahaha.
Doet mij haast denken aan die ICT'ers, die het van je overnemen vanaf een afstandje ;)
Zo te zien heb ik het dan nog niet eens zo verkeerd gedaan!
 

Schipper74

Senior Member
Uhuh, als je zo blij bent als ik met je auto, dan moet je dat niet teniet doen door inferieure kwaliteit foto's te plaatsen!
 

Desperado

Forumguru
@Schipper74 ik vind je helemaal geen dodo. Mijn antwoord was heel serieus. :D
Ik heb het ook al eens bekeken omdat ik foto's van de poetsclinic in een apart album wou zetten, maar dat kon niet. Dus heb ze maar in de zandbak gegooid.
 
Bovenaan Onderaan