MacRembrandt
Forumguru
Wil dvdlely’s topic niet verder vervuilen. Maar nee, alleen VAG.
Ben benieuwd naar de uiteindelijke wagen van dvdlely.
Ben benieuwd naar de uiteindelijke wagen van dvdlely.
No problem! Ik wacht op transport van PON leusden naar mijn dealer. Dan kan er een afleverafspraak worden gemaakt. Volgende week schat ik in!Wil dvdlely’s topic niet verder vervuilen. Maar nee, alleen VAG.
Ben benieuwd naar de uiteindelijke wagen van dvdlely.
Vanmiddag nog even gebeld met de dealer, de Touran blijft 1500 kg @MacRembrandt
Maar ik dacht dat je eerder had geschreven dat die niet mocht binnen de organisatie?
De Tiguan R ligt super strak op de weg, ook met 150. Ik meen dat de Karoq iets minder stug is geveerd, dus die zal wellicht meer deinen.wat te doen?
Eind van het jaar loopt mijn octavia 3 leasecontract af, twijfel nu, wachten op de nieuwe octavia 4 duurt te lang, passat r line, komt ook een update mooi maar erg duur in de lease. Q3 wens maar niet te betalen.
Skoda karoq sportline wel erg veel toeters en bellen op , achterkant iets minder, maar helaas alleen met handversnelling met adaptieve onderstel, wil dsg dus dan maar andere veren er onder, of deint de karog veel minder als de octavia 3?
Of de vw tiquan ; Tiquan heeft wel in r versie mooie uitstraling alleen de kleur blauw wat mijn voorkeur heeft is alleen te bestellen als je een comfortline neemt en dan kost een r pakket weer veel meer. op duitse site gelezen dat er een facelift week 20 komt , maar is nergens verder iets over te vinden.
Ondanks 18 inch op de oct 3 vind ik deze super comfortabel maar wel deinerig, hoe zal de karoq en tiquan zijn? iemand ervaringen en rijden beide suv op duitse snelwegen net zo lekker bij 150 km u als de oct 3 ? Hoor graag jullie reacties..
R line dan zeker ? Want een echte R is daar toch niet in ?De Tiguan R ligt super strak op de weg, ook met 150. Ik meen dat de Karoq iets minder stug is geveerd, dus die zal wellicht meer deinen.
Als je veel wilt krijgen voor 'weinig', zou ik nog steeds de Tiguan doen, want die is super interessant in de lease, ondanks dat hij ruim boven de 45K kost (Highline Business R). Passat is qua lease duurder.
Vwb de ruimte sta je versteld hoe groot de Tiguan is qua achterbank en kofferbak. Dat is gewoon Octavia formaat. De vorige generatie was echt veeeeel kleiner.
Correct.R line dan zeker ? Want een echte R is daar toch niet in ?
En die R line heeft die buiten wat opsmuk ook bv betere remmen of beter onderstel ?Correct.
Nee, dan moet je expliciet kiezen voor het sportonderstel.En die R line heeft die buiten wat opsmuk ook bv betere remmen of beter onderstel ?
Een alternatief is de nieuwe RAV4. Benzine, hybride, automaat, 4WD, zuinig, 1650 KG trekkracht. Alleen minder beenruimte op de 2e zitrij en ik denk een tikkie duurder dan wat je nu kwijt bent... zomaar even een off-topic gedachte .Valt vies tegen hoor. Zijn nog maar weinig auto's die tussen de 1600 en 1800 kg mogen trekken. Zonder diesel en zonder dikke motoren. En dan in die prijsklasse uiteraard. Of je gaat naar kwalitatief mindere alternatieven. Het gros zit nu onder de 1500kg
Arteon. Heb ik ook naar gekeken. Audi A4.Superb is mooi maar wel heel grote kar. Ateca mooi, dashboard minder
Je moet je handtekening aanpassen
Ziet er goed uit
Zetten ze daar tegenwoordig 255 milimeter onder?