Na 3 jaar weer terug bij een octavia

Mochten onze blauwe vrienden gaan controleren dan is een tuningsbox er binnen 2minuten uit te halen en je kunt gewoon zonder rijden. Met 18 inch velgen licht dat wat lastiger, dan zou je andere velgen moeten kopen/lenen.

Moet zeggen dat de auto nu ook een beetje vlotter begint te worden, zit al aan de 1000km.
 
D

Deleted member 12693

Mochten onze blauwe vrienden gaan controleren dan is een tuningsbox er binnen 2minuten uit te halen en je kunt gewoon zonder rijden. Met 18 inch velgen licht dat wat lastiger, dan zou je andere velgen moeten kopen/lenen.

Moet zeggen dat de auto nu ook een beetje vlotter begint te worden, zit al aan de 1000km.

Dus als ze jou aanhouden dan zeg jij: "Wacht even, ik haal even m'n stekker van de chiptuning los. Dan is ie weer 14%.".......... :-)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

dirkkroneman

Forumguru
Haha, ik weet het nog mooier: je krijgt een gratis vermogensrun vd belastingdienst. FF kijken of uw auto nog wel zo traag is als ie zou moeten zijn..
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Dennis Nijholt

Forumguru
goh...dat zou erg leuk zijn...controle op 14% bijtelling op de autosnelweg......dat zou een armoe van de regering zijn...als ze ooit zo laag zakken hef dan de democratie ook maar op want dan weet je zeker dat het alleen maar om geld gaat
 
De reden voor mijn keuze voor deze 17 inch met 205 banden was in de eerste instantie de blauwe dienst. Ik geef toe het is wat ver gezocht maar je kunt maar nooit weten. Ik vind de 17 inch velgen de auto ook zeker niet misstaan en misschien rijdt het nog wel fijner met 205 banden dan met 225 banden. Op mijn vorige auto zaten ook 225 banden en dit had behoorlijk last van afrolgeluiden en spoorvorming. Dit neemt niet weg dat 18 inch gewoon lekker staat.
Wat betreft de Eibach verlaging zit ik toch echt nog te twijfelen, ik vind de auto nu al uizonderlijk stug. Moet wel zeggen dat de auto met de dag sneller wordt.
Het enige minpunt blijft de erg kleine tankinhoud. Nu nog wachten tot het nappa leer binnen is en ingebouwd kan worden, dan is ie af.
 
Ik weet niet of andere er ook last van hebben maar ik rijd maar een krappe 700km met een tank voordat ie helemaal op 0 staat....
 
bijgaand de foto's van de inbouw van de subwoofer speakers en versterker.
 

Bijlagen

  • IMG_5982.JPG
    IMG_5982.JPG
    1,1 MB · Weergaven: 37
  • IMG_5984.JPG
    IMG_5984.JPG
    1,2 MB · Weergaven: 33
  • IMG_5987.JPG
    IMG_5987.JPG
    1,5 MB · Weergaven: 32
  • IMG_5990.JPG
    IMG_5990.JPG
    903 KB · Weergaven: 31
  • IMG_5993.JPG
    IMG_5993.JPG
    1,1 MB · Weergaven: 31
  • IMG_5995.JPG
    IMG_5995.JPG
    1,2 MB · Weergaven: 33
  • IMG_5996.JPG
    IMG_5996.JPG
    1,3 MB · Weergaven: 32
  • IMG_6001.JPG
    IMG_6001.JPG
    1,1 MB · Weergaven: 29
  • IMG_6005.JPG
    IMG_6005.JPG
    964,9 KB · Weergaven: 28
Bovenaan Onderaan