Superb 3 MY2017 van de SIII

Tinto

Forumguru
Is mogelijk .
We gingen eerst bruin bestellen maar is dan beige geworden , afwachten of Dit proper te houden is .
Zelf heb ik ook het beige leer. Heb de auto nu een jaar en het leer ziet er even fris uit als de eerste dag dat ik de auto ophaalde.
 

Bijlagen

  • IMG_1312.JPG
    IMG_1312.JPG
    1,7 MB · Weergaven: 108

xplain

Forumguru
Dat is gezichtsbechocheling Op aliexpress kan je wel een inzetbak kopen.

Interessant want enige minpuntje van het interieur vind ik dat de inhoud van die bak steeds zichtbaar blijft omdat je de armsteun normaal steeds horizontaal wil plaatsen. Ga ik eens bekijken bedankt voor de tip!
 

Tinto

Forumguru
Interessant want enige minpuntje van het interieur vind ik dat de inhoud van die bak steeds zichtbaar blijft omdat je de armsteun normaal steeds horizontaal wil plaatsen. Ga ik eens bekijken bedankt voor de tip!
Dat vind ik ook een minpuntje. Daarom heb ik onderstaande armsteun gekocht. Voor €4 kan je toch niet verkeerd gaan
 

Bijlagen

  • IMG_4004.JPG
    IMG_4004.JPG
    150,1 KB · Weergaven: 104

Superbken2017

Nieuw lid
Het is al van augustus 2015 geleden dat ik mijn L&K heb samen gesteld, tijd gaat snel, maar toen was in België enkel bruin en beige te krijgen op L&K en geen zwart.
ben je in bezit van een L&K ? Ik ben wa ongerust zie niet veel reacties op het forum van L& K .
Ik ben nu in het bezit van een audi Q5 ( levering L&K eind april ) sommige mensen zeggen dat ik het me ga beklagen van audi naar skoda , maar Superb L&K is voor mij een zeer mooie auto .
Weten jullie iets meer over de L&K problemen of zo , of positieve reacties zijn ook welkom .
 
@Superbken2017 ik geloof niet dat er veel specifieke L&K problemen zijn. Aan de andere kant ben je met een L&K natuurlijk net zo goed kanshebber op de onderwerpen uit het topic kleine storingen en irritaties. Maar zou me geen zorgen maken, voor elke auto zou zo'n topic gevuld kunnen worden, dus ga er maar vanuit dat je gewoon heel veel plezier met je L&K gaat hebben ;)
 

Schep

Forumguru
Weten jullie iets meer over de L&K problemen of zo , of positieve reacties zijn ook welkom .
Het verschil tussen een Belgische L&K en een Nederlandse Style Businessline bestaat praktisch niet, op de bruine kleur van het leer en de dashboardinleg na (en een logo op de spatborden ;))
Het blijft een uitrustingsniveau waarbij de hardware identiek is aan de rest van de Superbs, het is niet alsof de L&K in een aparte fabriek in elkaar wordt geschroefd ;)

Maar levering eind april 2017 gaat wel betekenen dat je een deel van de kinderziektes kwijt bent. Mijn auto (februari 2016) heeft nog een aantal recalls gehad, die zijn bij jou al opgelost.
 

Superbken2017

Nieuw lid
@Superbken2017 ik geloof niet dat er veel specifieke L&K problemen zijn. Aan de andere kant ben je met een L&K natuurlijk net zo goed kanshebber op de onderwerpen uit het topic kleine storingen en irritaties. Maar zou me geen zorgen maken, voor elke auto zou zo'n topic gevuld kunnen worden, dus ga er maar vanuit dat je gewoon heel veel plezier met je L&K gaat hebben ;)
bedankt voor de reactie . Natuurlijk is er bij ieder merk en ieder model problemen , zal de vooruitgang zijn zeker ( elektronica )
 

Superbken2017

Nieuw lid
Het verschil tussen een Belgische L&K en een Nederlandse Style Businessline bestagelostat praktisch niet, op de bruine kleur van het leer en de dashboardinleg na (en een logo op de spatborden ;))
Het blijft een uitrustingsniveau waarbij de hardware identiek is aan de rest van de Superbs, het is niet alsof de L&K in een aparte fabriek in elkaar wordt geschroefd ;)

Maar levering eind april 2017 gaat wel betekenen dat je een deel van de kinderziektes kwijt bent. Mijn auto (februari 2016) heeft nog een aantal recalls gehad, die zijn bij jou al opgelost.
super als deze dan al opgelost zijn . Dat is dan het verschil met de Q5 Quattro die maken ze wel in een andere fabriek dan de gewone Q5 .
 

Schep

Forumguru
Dat is dan het verschil met de Q5 Quattro die maken ze wel in een andere fabriek dan de gewone Q5 .
Huh? :(
De Europese Q5, quattro, non-quattro en SQ5, komen allemaal uit Ingolstadt.
De Q5 wordt wel in veel andere fabrieken gebouwd, maar dan voor de lokale markten.
De nieuwe Q5 schroeven ze in San Jose in elkaar.
 

Superbken2017

Nieuw lid
Huh? :(
De Europese Q5, quattro, non-quattro en SQ5, komen allemaal uit Ingolstadt.
De Q5 wordt wel in veel andere fabrieken gebouwd, maar dan voor de lokale markten.
De nieuwe Q5 schroeven ze in San Jose in elkaar.
is mogelijk in de garage vertelden ze me als ik mijn Q5 bestelde dat ze die bij Quattro maken en niet op de gewone band zoals de andere modellen . Ze maken u wijs wat ze willen .
Ik werkte vroeger 21 jaar bij volkswagen Brussel dus ik weet dat je moet opletten .
Misschien was de reden omdat de zetels van audi exclusive is .
Toch bedankt voor de reactie , zal menu maar consenteren op mijn nieuwe wagen .
 

BBO

Senior Member
ben je in bezit van een L&K ? Ik ben wa ongerust zie niet veel reacties op het forum van L& K .
Ik ben nu in het bezit van een audi Q5 ( levering L&K eind april ) sommige mensen zeggen dat ik het me ga beklagen van audi naar skoda , maar Superb L&K is voor mij een zeer mooie auto .
Weten jullie iets meer over de L&K problemen of zo , of positieve reacties zijn ook welkom .
Volgens mijn dealer is de huidige L&K een veel groter succes als in de SII. Maar desondanks is de verkoop van de L&K tenslotte nog zeer beperkt. Hij vertelde mij dat de meeste L&K's verkocht zijn bij de lancering van de SIII. De eerste Superb's zijn verkocht aan de mensen die erop zaten te wachten, zoals ik heb de wagen besteld zonder hem in het echt te zien of te rijden, en dat die klanten er net iets meer aan uitgeven. Dat de Superb nu vooral verkocht wordt aan mensen die toe zijn aan een nieuwe (lease)wagen en uitzonderlijker aan mensen die echt een Superb willen zoals in het begin en naar geen ander merk gaan kijken.

Ik rij nu bijna een jaar in mijn SIII. Als ik morgen een nieuwe wagen zou moeten kopen, dan zou ik wel twijfelen om opnieuw een Superb te nemen. Het zou een moeilijke keuze worden tussen een Kodiaq en een Superb. ;)
 

Superbken2017

Nieuw lid
Volgens mijn dealer is de huidige L&K een veel groter succes als in de SII. Maar desondanks is de verkoop van de L&K tenslotte nog zeer beperkt. Hij vertelde mij dat de meeste L&K's verkocht zijn bij de lancering van de SIII. De eerste Superb's zijn verkocht aan de mensen die erop zaten te wachten, zoals ik heb de wagen besteld zonder hem in het echt te zien of te rijden, en dat die klanten er net iets meer aan uitgeven. Dat de Superb nu vooral verkocht wordt aan mensen die toe zijn aan een nieuwe (lease)wagen en uitzonderlijker aan mensen die echt een Superb willen zoals in het begin en naar geen ander merk gaan kijken.

Ik rij nu bijna een jaar in mijn SIII. Als ik morgen een nieuwe wagen zou moeten kopen, dan zou ik wel twijfelen om opnieuw een Superb te nemen. Het zou een moeilijke keuze worden tussen een Kodiaq en een Superb. ;)
ok bedankt voor de reactie .
Klinkt echter niet zo positief , maar ik begrijp u want ik wilde ook kijken voor een kodiaq omdat we momenteel met een Q5 rijden maar was niet de goesting van de vrouw .
Welke zijn voor u dan de minpuntjes aan de superb ?
 

Stone

Actief lid
Ik rij nu 1 jaar met SIII en ben er heel tevreden van. Voor mij is het enige minpunt de zetelverwarming die naar ons gevoel onvoldoende is ( zie onlangs gestart topic hierover). Voor de rest niets dan lof over de wagen. Verschil is er denk ik wel niet tussen L&K en andere versies qua problemen.
 
Bovenaan Onderaan