My Skoda Octavia RS

Cordoba

Forumguru
@ertromp Ik heb het idee dat de schijven er gisteravond op de foto's witter uitzagen dan nu, en dacht daarom aan keramische schijven. Ik zal mijn ogen wel niet meer goed open gehad hebben.
 

prosier

Forumguru
Dat is de coating, die is er na 2 keer remmen vanaf. Alleen ik had wel de ceramic blokjes gepakt van ATE, die stoffen 90% minder ofzo!
 

HarrieSkoda

Forumguru
Mooi spul weer! Die Zimmermans vind ik echt prachtig eruit zien. Voor een vRS een pré, voor lichtere blokken (en bijbehorende diameter remmen) geen gezicht, anders had ik ze ook wel gewild!

Ben ook erg benieuwd welke blokken er nou zo min mogelijk remstof afgeven. Blijven je velgen langer schoon :D.
 

Jee13

Forumguru
Nu heb ik voor de gewone ATE blokken gekozen, de ATE Ceramic blokken stoffen minder zeggen ze.
Mijn ervaring met de Zimmermann schijven op de Seat is goed, dus wederom weer gekozen voor deze fabrikant

Ik was mijn wielen toch elke week dus dat blokken remstof afgeven, stoort mij niet

Flenzen alvast zwart gemaakt, die Coat Z die er nu opzit, rem je na paar remacties er wel af, in combinatie met mijn zwarte velgen vind ik zwarte flenzen wel strak staan

540.jpg
 

Cordoba

Forumguru
Jeroen, die anti-knoei-dop van het ruitensproeier reservoir, past die op alle huidige VAG-modellen? En is die gewoon te plaatsen als je de oude dop verwijderd?
 

Renkie

Forumguru
Heb je een onderdeel nummer of link van die dop? En kun je die oude dop zo los klikken of zit daar ook een truc bij?
 

BramVRS

Forumguru
Vandaag pakketje van Superskoda ontvangen.... en ik ben roostervrij op woensdag...dus gelijk maar gemonteerd.
Voor de rest van de mods nog even tijd maken

hier alvast voorproefje

540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg
Mooi dat logo. Heb hem er zelf ook op zitten. Heb je voor in de grille nog wel de originele versie?
 
Bovenaan Onderaan