My first Skoda?

Connexie

Forumguru
Leer kost bij de dealer 1290 Euries. Tegen 20% is dat dan 258 Euries bruto bijtelling per jaar. Reken op een tientje netto per maand. Als de leaseprijs bij achteraf inbouw dus minder omhoog gaat, kun je hier sprokkelen. Denk dat het belangrijker is om te bezien wat de mogelijkhen zijn qua kleurstelling, motiefjes en stiksels. Daar valt de echte winst te halen.
Voor de velgen: standaardmaat is al 17 inch. Alles wat je hier anders wilt dan in het plaatjesboek van de dealer beschikbaar, gaat je onevenredig veel geld kosten. Persoonlijk zou ik de velgen laten voor wat ze zijn.

Voor het overige: mooie wagen in het vooruitzicht.

ManeBrane

Forumguru
Kleurstelling leer zal zeer waarschijnlijk zwart zijn met de zilverachtige stiksels. Foto's hiervan gezien op dit forum. Zag er top uit. Ben niet zo van de kleurtjes namelijk. :D
Wel is even de vraag of een lichte interieur mooi is met zo'n lichte auto. Deze zal dus ook zeer waarschijnlijk donker worden.:thumbsup:

full

Laatst bewerkt:

PCK

Senior Member
Ziet er prima uit toch !! lijkt mij een hele complete auto, gefeliciteerd !
Als je twijfelt over je velgen, ik heb zonder meerprijs andere velgen onder mijn auto geregeld via de dealer.
Overigens moet je dit wel even bij je leasemij doorgeven zodat bij eventuele schade of bij inruil geen misverstand kan zijn welke velgen eronder zaten.

PCK

Senior Member
Klopt !!

De dealer is altijd wel bereid om iets voor de berijder te doen, verkoop van auto's is belangrijk om dealer te kunnen blijven, het onderhoud is waaraan ze daadwerkelijk wat kunnen verdienen. in dat opzicht is een leaserijder een welkome gast. ze weten exact hoe vaak je langs komt (meestal de komende 4 jaar) en wat het oplevert !!

Ik zou het idd altijd vragen !! succes !!

Tip: de MAK NITRO velgen zijn heel mooi maar ook heel kwetsbaar bij stoeprandjes etc. hou hier rekening mee met een eventuele keuze !!

PCK

Senior Member
Ik heb m nog niet ontvangen, wellicht een spelling fout ?
Biesterfeld met V/F is een foutje die nog wel eens word gemaakt.

Bovenaan Onderaan