My 2016?

In de configurator kan ik bij een 1.6 TDI wel adaptive cruise assistant selecteren. In de prijslijst staat niet in combinatie met 1.6 TDI....... Iemand ervaring?
 

Hansman

Nieuw lid
Ik heb dat begin juni expliciet nagevraagd bij de importeur. Mij werd verzekerd dat adaptive cruisecontrol ook niet leverbaar zal zijn op de 1.6 TDI model My2016.

gr.
Hans
 
een mooie full loaded dsg 105 pk my 2015 of een 20 tdi 2016 en wachten tot oktober? wat vinden jullie?
met uiteraard pano dak, en dynamic pakket. De nieuwe superb combi mooi maar niet sportief ogend en wat log denk ik !
 
een mooie full loaded dsg 105 pk my 2015 of een 20 tdi 2016 en wachten tot oktober? wat vinden jullie?
met uiteraard pano dak, en dynamic pakket. De nieuwe superb combi mooi maar niet sportief ogend en wat log denk ik !
 

Altos

Banned
Die tellers horen bij het Edition pakket, dat heeft mijn aankomende Fabia namelijk ook.
Of ze het gaan doorvoeren als MY2016 feature buiten de Edition versie om zou kunnen maar is volgens mij nog niks over bekend.
 
De Octavia BL prijslijst ... LINK

Als ik het goed zie, is het "Multifunctioneel 4-spaaks lederen stuurwiel" verleden tijd en is er nu een "Multifunctioneel 3-spaaks lederen stuurwiel" ...
 
Laatst bewerkt:

tha a

Senior Member
De Octavia BL prijslijst ... LINK

Als ik het goed zie, is het "Multifunctioneel 4-spaaks lederen stuurwiel" verleden tijd en is er nu een "Multifunctioneel 3-spaaks lederen stuurwiel" ...

staat er idd. zou t alleen erg goed navragen omdat bij de opties t 3spaaks stuurwiel icm dsgflippers alleen mogelijk is icm dynamic pakket... (waar 3spaak stuurwiel ook weer apart benoemd wordt...)
zou niet de eerste keer zijn dat dergelijke items niet kloppen...
 
is er nog een verschil tussen de "oude" BL Elegance en de "nieuwe" BL Style?

bestaat MDI nog?

en waar kan ik zien wat al die pakketten inhouden, zoals functie pakket, driver setup etc....
 
maar wat houden sommige pakketten inhoudelijk in? staat niet echt duidelijk wat bijv Driver setup inhoud.

MDI is nu af fabriek lees ik?
 

lock

Actief lid
Pano dak staat nog steeds voor €0 in de lijst bij de style business, zelf de dealer weet niet waarom. super vaag.
 

Spoetnik

Forumguru
Is hetzelfde op de Edition Businessline.

Volgens de folder inclusief:

VIP-service
Best een beetje limousine-achtig, dit donker getinte Sunset glas van de Octavia Combi Edition Businessline. Twee belangrijke voordelen: minder intens licht én het houdt warmte zo veel mogelijk buiten. Héél comfortabel!


Volgens de configurator en de offerte van de dealer kost deze echt €180,--

Ergens kan ik me wel voorstellen dat er, met zoveel uitvoeringen, iets of iemand uit de bocht vliegt bij het samenstellen van zo'n site. Handig is het niet.
 
Bovenaan Onderaan