My 2016?

W124

Senior Member
Als jullie specifieke vragen hebben over wijzigingen, dan kan ik die volgende week voor jullie checken ;)

Edit: Het betreft overigens een Combi ABL 1.2 TSi DSG met pluspack, canton, baggage pakket, elektrische klep, eibach en afneembare trekhaak. Kleur race blue (lekker verrassend).
 
Laatst bewerkt:

lock

Actief lid
Om van me geloof af te vallen ben ik eens bij ford wezen kijken. Dit vooral om de bijtelling. Ik moet namelijk benzine rijden.
Ik ben er uit

Het wordt gewoon weer een octavia. Dan maar meer betalen. Ik weet zeker dat ik Skoda ga missen in alle opzichten. Ookal is de focus heel erg compleet. Het mist gewoon iets.

Nu maar hopen dat de configurator snel werkt.
 

CDK

Forumguru
@lock, gek is dat toch hè, ik heb dat ook, waar je ook gaat kijken heb je uiteindelijk zoiets van.. "ok, leuk..., maar 't is geen Skoda" ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: lock

s-line

Forumguru
In een 308 kan ik ook niet achter mezelf zitten :D
Ik snap daar echt niets van, maar ik kan echt wel prima achter mijn zelf zitten als dit nodig zou zijn. En mij oudste zoon ook en die komt aardig in de buurt van mij lengte. (De andere 2 volgen gestaag)
Maar het is natuurlijk niet zo groot als de superb, maar ik hoor echt niemand klagen op de achterbank. Wat ik al eeder zei, ik denk vooral dat de PAPA'S zich daar erg druk om maken. Wat ik het meest belangrijke vind is dat de spullen in de kofferbak passen,en ook dat gaat prima hier. En hij is zeker niet kleiner als een Octavia 2 @G.P. en die heb ik zelf ook 3,5jaar gereden dus ik weet waar ik over praat. En ook daar passen 3 kinderen op de achterbank net als bij de Peus.;)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

andrehj

Forumguru
@andrehj en wat zijn daar de gevolgen van?
Ik neem aan dat je reageert op mijn post over de ontbrekende spanning op pin 10?
Dat is de pin waar normaliter de koelkast in een caravan op aangesloten is, om te voorkomen dat deze bij parkeren je accu leeg trekt. Ook kun je via pin 10 een accu in de caravan (bijvoorbeeld van een mover) opladen.
Het is gewoonweg belachelijk dat je 850 euro (dat zijn bijna 2000 "ouderwetse" guldens!) betaalt voor een trekhaak die dan nog niet eens volledig bedraad is!
Zo'n 13-polige stekker heeft niet voor niets 13 polen!

Deze *&^%-constructie heeft mij er mede toe doen besluiten om het dan maar zelf te doen. Vanwege TSA/TSC wilde ik dat met de af-fabriek elektroset doen. Daar zit echter een stopcontact bij waar zelfs de pennen in de contacten voor pin 10 (en 11) ontbreken! Uiteindelijk heb ik de complete bedrading naar het stopcontact door moeten knippen en zelf een kabelboom, inclusief extra geschakelde plus moeten maken.

Een fabrikant die zo belachelijk aan het bezuinigen is zou ik nooit een trekauto-award geven.
 
Bovenaan Onderaan