MP3 spelertje met boxen o.i.d

WillemJan

Forumguru
(...)Ik hoop wel voor je dat de muziekkeuze van je kinderen niet teveel afwijkt van je eigen smaak. Anders zou ik de kinderen trakteren op een Ipod(je) of andere leuke MP3 speler met hoofdtelefoon.

Hoi Harrie D,

Ik vind het niet erg om af en toe naar Pluk of een ander luisterboek te luisteren. En daarnaast vinden de jongens van mij mijn muziek ook leuk om te horen. Dus dat komt helemaal goed.

En ik had ook gehoord dat het voor kinderen niet goed is om een koptelefoon in hun oren te hebben: in verband met het volume.

Groetjes.... Willem-Jan
 

Rallye

Forumguru
@Rallye: weet je toevallig of die dingen in Duitsland, Noorwegen en Zweden zijn toegestaan?

Het gaat om Europese regels die mogelijk, afhankelijk van het land, nog moeten worden omgezet in eigen wetgeving. Duitsland was zelfs eerder dan Nederland. Informatie over Zweden en Noorwegen kan ik zo gauw niet vinden. Zweden hoort bij de EU, Noorwegen niet.


En ik had ook gehoord dat het voor kinderen niet goed is om een koptelefoon in hun oren te hebben: in verband met het volume.

Daar heb je dan deze voor: http://www.logitech.com/nl-nl/speakers_audio/earphones/devices/5727
 
Bovenaan Onderaan