Move & Fun opstartscherm aangepast

Dat moet kunnen. De M&F heeft sowieso al het programma 'TCPMP' voorgeïnstalleerd. Die is in principe geschikt voor videobestanden, als ik weer wat tijd heb ga ik erna kijken - ik vind het nml. wel een leuk idee!
 
Hoe zit het met de updates van de route kaarten? Krijg je eenmalig de kaarten van een bepaald kwartaal of kan je deze later via Navigon ook gratis updaten?
Bedankt voor de info voor het aanpassen van het bootscherm!
 
De eerste update is gratis. Ik heb een tweejarig abonnement voor de kaarten genomen (4x per jaar een update) voor minder dan 2 tientjes.
 

hojo

Lid
Maar de code hiervoor zat wel op een wat ongelukkige plek. Mijn collega met de up had ik er op moeten wijzen anders had hij hem al weggegooid. En ja, ook ik heb dat aanbod voor 20€ er bij genomen.
Gr. Hojo.
 
Hetzer de code zit in de verpakkings doos van de NAVIGON en begint met FRESHMAPS en dan een nummer van twee cijfers.
 
Vraagje, weet iemand of je in de M&F de mannen stem kan veranderen in een vrouwen stem, ik heb liever een vrouw die me de weg wijst.
 

Inge

Lid
Yep, het zit in het kleine boekje wat in het doosje erbij zit - halverwege zit een sticker aan de linkerkant (dacht ik).

De stem kan veranderd worden - staat in de grote handleiding die online staat.
 
Ik had ook nog een vraagje over de M&F, het verbruik op de M&F wordt standaard L/100KM weergegeven maar ik wil 1/KM (bv 1:21) hebben. Dit is wel aan te passen omdat ik wel wat plaatjes heb gezien met een Maps and More van de UP waar dat ook ingesteld was. alleen kan ik nergens die instelling vinden,

Weet iemand waar die instelling kan vinden?
 
Bovenaan Onderaan