Move & Fun aangeschaft

Ik heb aan het begin problemen gehad dat mijn telefoon niet goed omging met de M&F. Als ik dan werd gebeld en ik nam op via de M&F dan ging het gesprek zelf toch via de telefoon ipv de speakers. Inmiddels werkt het bij mij weer als een zonnetje en absoluut geen problemen.
Hoop dat het bij de andere mensen hier ook goed gaat werken. Het is toch een optie waar mensen voor betaald hebben en goed dient te werken.
 
Ik kan iedereen met deze probleemen alleen maar anraaden om naar de dealer te gaan. Tegen mij werd gezegd dat men bij de dealer zou navragen of er meer klechten over de Navigon waren. Als meer klachten komen dan zal het toch wel een fout in het apperaat moeten zijn en is het gewoon een garantie geval
 

kavang

Nieuw lid
vind de leesbare bordcomputer n duidelijke verbetering tov het kleine schermpje in de teller, maar de navigatie zelf is erbarmelijk .. hoeveel fouten ik in die paar dagen al heb meegemaakt .. wordt over fietspaden en tunneltjes gestuurd .. foute richtingen enz.. Het ergste is dat het ding in paniek raakt als je n betere oplossing kiest dan hij je "voorschrijft".. het duurt lang voordat hij z'n route herberekent en je weer verder kan .. als schermpje leuk , maar navigatie van google maps of tomtom is stukken beter
 

kavang

Nieuw lid
Bovendien bleek mijn move & fun van een eerdere datum te zijn, zodat ik op de site van navigon niet meer gebruik kon maken van de aanbieding in de doos dat je 19,95 ipv 99 euro voor twee jaar updaten van het kaartmateriaal ! Let dus op dat je niet gedist wordt .. binnen 30 dagen
 

Hetzer

Forumguru
Verkopen, kan in het verkoop topic, niet hier.

Het probleem met de telefoon herkenning, ligt meestal ook bij de telefoon, niet elke werkt goed met het mf.
Mijn oude X peria werkte het goed, daarna een Samsung Ace, wekte niet goed.
Nu sinds kort een S4 mini en deze werkt weer super met het mf.
 
Mijn navigatie opzicht doet het prima.
Alleen als ik hem niet gebruikt,is de batterij leeg na ongeveer een dag of 5.
Zijn er meer citigo rijders met dit verhaal?
Graag hoor ik van jullie.Grtjs
 
Wat ik zelf normaal wel prettig vind, is om de kaart in beeld te hebben tijdens het rijden, ook zonder een route ingesteld te hebben. Voor zover ik heb ik kunnen ontdekken, is dat met de M&F niet mogelijk. Of doe ik iets verkeerd?
 
Wat ik zelf normaal wel prettig vind, is om de kaart in beeld te hebben tijdens het rijden, ook zonder een route ingesteld te hebben. Voor zover ik heb ik kunnen ontdekken, is dat met de M&F niet mogelijk. Of doe ik iets verkeerd?
Heel simpel. Zet het M&F aan,gaa naar navigatie en dan naar opties en klik op Kaart weergeven. Hij laat nu de kaar zien en de route die je rijd
 

cvegreen

Forumguru
hoeveel fouten ik in die paar dagen al heb meegemaakt .. wordt over fietspaden en tunneltjes gestuurd .. foute richtingen enz..
Onze tomtom kan er ook weg mee hoor. In Houten heeft onze tomtom ons over een fietsbrug laten rijden en wij belgen kennen dat niet fietsbruggen. Dus wij daarover, dan naar rechts op de fietsstrook en dan in achteruit terug gekeerd. Kort daarna kwam de politie voorbij met zwaailichten aan. Wij stonden toen regelmentair geparkeerd op 2 min. wandelen van die fietsbrug. gezellig bij die heerlijke nederlandse vrienden van ons.
 
Heel simpel. Zet het M&F aan,gaa naar navigatie en dan naar opties en klik op Kaart weergeven. Hij laat nu de kaar zien en de route die je rijd

Dat is heel simpel inderdaad. Niet goed genoeg gezocht dus!
Ik ga het vanmiddag proberen. Dankje!
 
Ik ben vandaag nieuw op het forum, dus als ik vragen stel die al gesteld zijn of in een ander topic horen...korrigeer mij dan aub.
Momenteel heb ik een Garmin Nuvi 1340 met Lifetime Update...krijg straks de Garmin Move & Fun en begrijp ik het goed dat je daar maar voor 2 jaar updates bij kunt kopen ?
En dan ook nog snel na aankoop van de M & F, anders betaal je echt de hoofdprijs ?
Graag een reactie cq advies, waarvoor natuurlijk hartelijke dank, Harry.
 

Chrisk

Nieuw lid
Ik heb een vraagje. Ik heb een skoda citigo ambition. Nu is mijn vraag kan de pakket move en fun achteraf nog ingebouwd worden?
 

lovely305

Forumguru
Is de move & fun geen los apparaat? Klik je boven op je dashboard in het midden bij het verwijderbare driehoekje
 
Moet de auto wel voorbereid zijn toch...anders moet dat dan alsnog in de garage gebeuren; als dat nog kan teminste.
 

Inge

Lid
Dan zit er boven op je dashboard een driehoekje met ene antraciet plaatje - anders zit er alleen een driehoek model in het dashboard.

Achteraf erin bouwen kan maar moet inderdaad wel ind e garage gebeuren. Zou hiervoor trouwens vagtechniek in Nuenen voor adviseren want vermoed dat een garage dit niet eens kan.

En ja je kunt er 2 jaar updates bij kopen - even goed zoeken naar het code nummer op de handleiding.
 

kavang

Nieuw lid
Inmiddeels eindelijk via "jouw navigon"
support bereikt en die maakten meteen dat mijn code voor freshmaps alsnog werkte en ik twee jaar lang voor 20 euro mijn maps kan updaten .. nu uitzoeken hoe ik het erop kan krijgen want hij geeft steeds aan dat er onvoldoende geheugen is en ben er nog niet achter of een extra sd-kaartje daar soelaas voor bied .. weer n stapje verder
 
Bovenaan Onderaan