Move & Fun aangeschaft

whalertje35

Actief lid
Ik heb vandaag de Move & Fun aangeschaft, dit is echt een toegevoegde waarde vind ik. Alles makkelijk in te stellen, binnen een aantal minuten gereed, perfect.

Trouwens complimenten naar Skoda dealer Swarttouw, echt klantgericht bezig. De verkoper heeft de Move & Fun netjes geinstalleerd en uitleg gegeven, toppie!! Wel een verschil met de dealer waar ik zelf de auto aangeschaft heb, die heeft nog minder uitleg gegeven over de auto dan Swarttouw over de Move & Fun.
 

whalertje35

Actief lid
Hmm, ik heb nu de 2e Move&Fun, helaas weer defect.
Echt balen zeg, pas 3x in de auto gehad.

Bij de eerste geen verbinding met de bluetooth (verschillende toestellen niet), bij de tweede denk ik dat de touch screen niet goed functioneert. Ik had een route geprogrammeerd en na aankomst getracht met het pijltje links onderin een nieuwe route te activeren. Helaas kwam ik daar niet meer uit, ik heb op het laatst de Move&Fun uitgezet omdat ik heel de tijd om moest keren.

Ik snap er echt niks van, de bluetooth werkte overigens wel goed.
 
Ik heb vandaag voor de derde keer een uitvaller gehad met het Move & Fun navigatie systeem. De eerste twee keren was na ca een half uur rijden einde verhaal. Deze keer ging het duidelijk sneller want nadat ik door de Beneluxtunnel gereden ben liep de navigatie weer vast. Het aperaat kon niet meer worden uitgezet en alle funkties behalve de navigatie deden normaal hun werk. Ik heb hem nu reset en hoop dat het niet meer voorkomt maar ik vrees toch dat een gang naar de dealer nodig is.:cry:
 

cvegreen

Forumguru
Wel jammer dat die navigatie niet goed functioneert in je move en fun, denk dat de fun er nu wel al een beetje uit is.
 

lovely305

Forumguru
Dat uitvallen of blijven hangen heb ik al heel vaak gehad.Kan er dan niks meer mee.Ook niet uitschakelen.
Op een gegeven moment kreeg ik hem eindelijk aan de praat....was alles ineens in het Duits:banghead:
 

EdK

Forumguru
Op een gegeven moment kreeg ik hem eindelijk aan de praat....was alles ineens in het Duits:banghead:

Dat lijkt me wel makkelijk eind van de maand na de Cornee dag...

Maar wat zegt de dealer hierop ?
Zijn er buiten de software misschien firmware's te downloaden die het probleem verhelpen ?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Dat lijkt me wel makkelijk eind van de maand na de Cornee dag...

Maar wat zegt de dealer hierop ?
Zijn er buiten de software misschien firmware's te downloaden die het probleem verhelpen ?

Ik heb mijn Move & Fun vandaag naar de dealer gebracht en die wist ook niet goed wat hij ermee moest doen. Er word met de importeur gepraat en dan hoort U wat er gebeurt.Ik ben erg benieuwd
 
Move & Fun is weer terug. Heb meteen de nieuwste software erop gezet. Nu maar afwachten of het opgelosst is.
 

cvegreen

Forumguru
hopelijk is het opgelost met de nieuwste versie van de software. Mochten ze wel in de garage gedaan hebben vind ik, hij was voor dit probleem uiteindelijk binnen he. Desalnietemin hoop k dat het nu wel goed gaat met je move&fun
 
hopelijk is het opgelost met de nieuwste versie van de software. Mochten ze wel in de garage gedaan hebben vind ik, hij was voor dit probleem uiteindelijk binnen he. Desalnietemin hoop k dat het nu wel goed gaat met je move&fun
Het werd mij ook aangeboden om het in de garage te doen maar bij mij thuis gaat zoiets toch sneller:D . Vandaag een klein stukje gereden en er waren weer problemen met het ding. Morgen nog een test en als hij het dan niet doet eis ik toch echte actie van de dealer.
 

cvegreen

Forumguru
Oeps, dat is inderdaad weer minder leuk nieuws. Zijn er hier meer die soort gelijke problemen kennen met hun move en fun, of ben jij de enige hier met een move en fun? pon kan er anders eens werk van maken
 
Ik heb vandaag een langere rit gemaakt en de navigatie werkte prima. Geen storing of zoiets gehad.
Ik doe het hier maar mee maar als het weer gebeurt gaat die toch terug. Ik heb van niemand anders iets gehoord over het zelfde probleem maar in het Duitse Skoda Forum staan wel wat berichten hierover.
 

myself9a

Nieuw lid
Ik heb mijn Citigo sinds half juli, ben er uitermate tevreden over, en inderdaad rijdt hij erg zuinig (zuiniger dan 1 op 20) Enige minpunt is de navigatie van het move & fun pakket. Inmiddels al een keer of 10 uitgevallen. Na ca 1 minuut start hij dan weer automatisch op. Ben nog niet in de garage geweest hierover, maar wordt zeker een punt van aandacht bij de eerste beurt.
 

Inge

Lid
Daar zou ik niet mee wachten tot de eerste beurt. Hoe eerder je dit aangeeft hoe beter. Ik zou ze in ieder geval bellen met dit probleem en er tenminste alvast een notitie van laten maken in hun systeem. Beter nog langs de garage rijden en het ze daar voorleggen.
 

poedel

Nieuw lid
Bij mij werkt ie ook niet perfect.
  1. Al twee maal een automatische herstart gehad als ik overschakelde van de ene functie naar de andere, Maar weet me niet meer precies te herinneren wat ik aan het doen was. (van audio instelling naar navigatie? )
  2. Daarnaast twee maal al een probleem gehad bij het opgeven van een nieuwe bestemming: Geen toetsenbord op het scherm te krijgen bij het invullen van een plaatsnaam. Enige oplossing: uitschakelen en weer opnieuw opstarten. Lijkt mij een typische software fout, geen hardware probleem. Is het mogelijk de volledige software opnieuw te installeren?
  3. En een keer een zeer rare aanwijzing van de ingeblikte dame tijdens het navigeren. Op het schermpje een duidelijke en normale rotonde, met de route-lijn keurig recht door (2e afslag) zoals ik inderdaad moest rijden, maar volgens de dame moest ik rechts af slaan. Blijkbaar is voor die situatie wel een rotonde getekend op het scherm, maar is het in Navigon geprogrammeerd als een (zeer korte) rondweg :D (N381, richting Emmen, bij aansluiting op N34)

Maar voor de rest ben ik er zeer tevreden mee.
 
Bovenaan Onderaan