Mooiste VAG-auto allertijden

Hetzer

Forumguru


Groter en zwaarder dan een Koenigstiger?


ja zeker veeel zwaarder en groter dan de
Koningstiger ( deze had trouwens een geschutstoren die ontworpen was door Porsche en met een 12-cylinder benzine motor van Maybach , heerlijk wat een combinatie :D)
De KoningsTiger was in wezen eigenlijk, niets meer dan een zwaar gemodificeerde Panther tank ( geproduceerd door M.A.N )..
Zelfs de JagdTiger was al zwaarder en groter dan de KoningsTiger..

De Maus was een Super Heavy Tank en maakt hem met een gewicht van 188 ton, echt de zwaartse "VAG-mobiel" ooit, waar en maar een stuk of 7 van gemaakt zijn, en hoewel het ontwerp en de productie in handen van Porsche was, waren het stuur mechanisme, de ophanging en de tracks, van ja hoe kan het ook anders ,van SKODA!!! :D
 

Bijlagen

  • 800px-Munster_Maus_Modell_%28dark1%29.jpg
    800px-Munster_Maus_Modell_%28dark1%29.jpg
    69,6 KB · Weergaven: 10
  • fig0_german_superheavy_tank_mouse_maus_sideview.jpg
    fig0_german_superheavy_tank_mouse_maus_sideview.jpg
    28 KB · Weergaven: 8
  • pzkpfwviiimaus21rp8.jpg
    pzkpfwviiimaus21rp8.jpg
    22,2 KB · Weergaven: 7

purk

Senior Member
sorry hoor maar er is maar een die zich echt een vagtoppertje mag noemen en dat is de GOLF II
 

Hetzer

Forumguru
sorry hoor maar er is maar een die zich echt een vagtoppertje mag noemen en dat is de GOLF II

Is ook zeker een toppertjr, maar ik zou dan persoonlijk gaan voor de Golf-1 in GTI uivoering, die vind ik toch ook wat mooier vooral de GTI
 

Bijlagen

  • easypicture0367.jpg
    easypicture0367.jpg
    23,2 KB · Weergaven: 12

Mick

Actief lid
Doe mij maar de nieuwe Audi Q5. Niet te groot, hoge instap, super motoren en een zeventraps DSG.
 

TL@

Forumguru
:xyxthumbs: Niets aan toe te voegen (485.000 km zonder 1 probleem) Golf II 1.6D

Ik was maar iets boven de 300.000km gekomen toen de lagers van de nokkenas volledig uitgesleten waren en de oliedruk lieten ontsnappen.

Maar idd een geweldige auto.
 
Bovenaan Onderaan