Mooiste kleur voor een superb sportline?

leon-cupra

Forumguru
Tja als je nog nooit een auto langer hebt gereden dan een jaar of 3 dan zou ik helemaal geen onderhoud doen aan de lak :deuk: :nailbiting: ;)
moet jij wss niet vertellen dat je zelfs met een nieuwe wagen de lak naar een veel hoger niveau kan tillen (of toch het uitzicht en het gemak van onderhoud) ;)

HaycoOnline

Donateur
Sinds 19 september in het bezit van mijn nieuwe particuliere Skoda Superb Combi Sportline PHEV Full Option. Net als bij alle vorige Skoda Superb modellen, heb ik weer alle mogelijke opties aangekruist behalve leren stoelen en panoramisch dak, deze opties wil ik niet in mijn auto.
Ook ik zat met de kleuren maar heb deze keuze gemaakt.

De nieuwe Skoda Superb Combi Sportline PHEV heb ik in het wit besteld wat goed staat bij de zwarte accenten van de Superb Sportline en om het af te maken, rode remklauwen :giggle:

Beste ESL, op dit moment heb ik helaas maar 1 foto, maar hoop dat het je een goed beeld geeft. Wanneer wenselijk kan ik nog een paar foto's maken zodat je de zijkant en voorkant beter kan zien. Zeker de lijnen in de voorkant komen bij wit erg mooi naar voren.

Superb1.jpg

Superb2.jpg

Laatst bewerkt:

ESL

Forumguru
Oeh, in t wit is ie óók mooi vind ik. Alleen mijn vrouw vindt hem niet mooi zo hoor ik net. Da’s ook belangrijk hè

Wel de goede velgen wat mij betreft; die maken de auto in de sportline uitvoering echt vind ik.

EdK

Forumguru
Tsja hij was met hetzelfde al gelukkig alleen ze ex blijkbaar niet........
Dus zijn leventje is in zijn beleving hetzelfde gebleven ( min of meer ) deze is 5 minuten ouder...... :koffie:

HaycoOnline

Donateur
Ik sta op het punt een nieuwe lease auto te bestellen, naar alle waarschijnlijkheid wordt het weer een superb. Dit keer wil ik een sportline.

Ik heb m helemaal samengesteld, maar ik twijfel enorm over de kleur. Welke zouden jullie doen?

Ik neig zelf het meest naar deze samenstelling; rood met ook deze velgen. Maar van anderen hoor ik; te opzichtig voor deze auto. Wat vinden jullie? Heb ik nou zo’n slechte smaak? Donker blauw kan ook; ook wel sportief maar iets minder in your face ofzo.

Anders kom ik weer op grijs of zwart ofzo…

Ben je al uit je kleur keuze?
Zoals eerder aangegeven had ik nog geen mooie foto's kunnen maken, maar wellicht overtuigen deze foto je iets meer

Skoda Superb Combi IV - 08.jpg
Skoda Superb Combi IV - 13.jpg
Skoda Superb Combi IV - 15.jpg

Skoda Superb Combi IV - 10.jpg
Skoda Superb Combi IV - 01.jpg
Skoda Superb Combi IV - 17.jpg

ESL

Forumguru
Poah, mooi! Ik denk dat ik uiteindelijk toch maar voor rood ga; dat was mijn eerste ingeving en zag er gisteren toevallig weer één rijden in die kleur (je ziet die nieuwe superb maar erg weinig!)

Moet wel zeggen dat ik wit aanvankelijk niet had overwogen maar als ik jouw foto’s zo zie vind ik die óók erg mooi, vooral in combinatie met die rode remklauwen.

Carb

Lid
Ik zou rood kiezen, staat de auto zeker goed in deze metallic variant. Al is die witte hierboven ook heel gaaf!

Heb zelf recent ook een Superb PHEV sportline besteld, maar dan de hatchback.
Wilde eigenlijk ook rood, maar de lease voorwaarden van mijn werkgever staan alleen metallic zwart, grijs en blauw toe. Kon de directeur ook niet overtuigen ondanks dat onze bedrijfskleur rood is. Dus voor mij is het uiteindelijk cobalt blue geworden.

• Leuk
Waarderingen: Tees

Alpha

Donateur
Ik zou ook lekker voor rood gaan. Eerste ingeving is meestal de juiste. Plus het is een leasebak. Dus who cares haha!

Bovenaan Onderaan