Mooiste kleur voor een superb sportline?

leon-cupra

Forumguru
Tja als je nog nooit een auto langer hebt gereden dan een jaar of 3 dan zou ik helemaal geen onderhoud doen aan de lak :deuk: :nailbiting: ;)
moet jij wss niet vertellen dat je zelfs met een nieuwe wagen de lak naar een veel hoger niveau kan tillen (of toch het uitzicht en het gemak van onderhoud) ;)

HaycoOnline

Donateur
Sinds 19 september in het bezit van mijn nieuwe particuliere Skoda Superb Combi Sportline PHEV Full Option. Net als bij alle vorige Skoda Superb modellen, heb ik weer alle mogelijke opties aangekruist behalve leren stoelen en panoramisch dak, deze opties wil ik niet in mijn auto.
Ook ik zat met de kleuren maar heb deze keuze gemaakt.

De nieuwe Skoda Superb Combi Sportline PHEV heb ik in het wit besteld wat goed staat bij de zwarte accenten van de Superb Sportline en om het af te maken, rode remklauwen :giggle:

Beste ESL, op dit moment heb ik helaas maar 1 foto, maar hoop dat het je een goed beeld geeft. Wanneer wenselijk kan ik nog een paar foto's maken zodat je de zijkant en voorkant beter kan zien. Zeker de lijnen in de voorkant komen bij wit erg mooi naar voren.

Superb1.jpg

Superb2.jpg

Laatst bewerkt:

ESL

Senior Member
Oeh, in t wit is ie óók mooi vind ik. Alleen mijn vrouw vindt hem niet mooi zo hoor ik net. Da’s ook belangrijk hè

Wel de goede velgen wat mij betreft; die maken de auto in de sportline uitvoering echt vind ik.

EdK

Forumguru
Tsja hij was met hetzelfde al gelukkig alleen ze ex blijkbaar niet........
Dus zijn leventje is in zijn beleving hetzelfde gebleven ( min of meer ) deze is 5 minuten ouder...... :koffie:

Bovenaan Onderaan