Modeljaar updates

Jeroen73

Nieuw lid
@JeroenC : van oudsher zijn er binnen de VAG 2 tijdstippen per jaar waarop wijzigingen worden doorgevoerd:
KW21 (week 21) : nieuwe modeljaar (laatste jaren steeds later trouwens);
KW45 (week 45) : "Modelljahrpflege", waarbij een tussentijdse wijzigingen worden doorgevoerd.

Deze data zie je ook terug bij het verschijnen van nieuwe navigatiedata.

Hier op dit forum onder de noemer : het grote kodiaq besteltijden en levertijden topic
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jeroen73

Nieuw lid
Tja; het is op zijn minst allemaal nogal verwarrend - en blijkbaar zijn de dealers ook niet altijd goed op de hoogte ...
 

nakharry

Forumguru
Nee verkoper dacht dat modeljaar 2021 bouwjaar 2021 was.. dan ben je ook lekker op de hoogte :banghead::deuk:

Maar wel balen .. had graag de toekomstige updates gehad.
 

Jeroen73

Nieuw lid
Ja idd en dan is er ook nog het aspect van levertermijnen: ik heb op 11 juni een kodiaq besteld met een verwachte leveringsdatum van ... 17 december ; er zijn dus best nog steeds wat problemen met de levertijden bij de kodiaq - weet niet hoe het zit bij de karoq ... ? (Als er daar wat vertraging op zit heb je mss toch nog de 2021-versie ?)
 

nakharry

Forumguru
Nee ik ook niet. Ik zit net bij de levertijden van de Karoq op het Forum te kijken en dat wisselt nogal zie ik. Vind een half jaar voor een Skoda best bizar... Covid19 kan roet in het eten gegooid hebben, maar als de nieuwe autoverkopen vervolgens 40% afgenomen zijn zou dat elkaar toch enigszins op moeten heffen...:pieker:
 

EdK

Forumguru
Covid19 kan roet in het eten gegooid hebben, maar als de nieuwe autoverkopen vervolgens 40% afgenomen zijn zou dat elkaar toch enigszins op moeten heffen.
Er al bij nagedacht dat de fabrieken vanwege de 1,5mtr niet op volle productie draaien !?
 

Skivo

Donateur
Ik zit net in de PRIJZEN KODIAQ BUSINESS PER 21 OKTOBER 2020 folder te kijken. Zie ik dat uit het Comfort pakket de volgende zaken zijn geschrapt: Groot licht assistent, Blind Spot Detection. Terwijl prijs van dit pakket hetzelfde is gebleven :(. Mijn Kodiaq Sportline wordt in februari 2021 geleverd. Zou toch jammer zijn als dit er niet meer op zit.
 
Bovenaan Onderaan