Ik was enorm blij om van die K U T opel vanaf te zijn, wat een slecht auto was dat niet. Heb er 120.000km mee gereden en niet 1 km met plezier. Slechte wegligging en daarbij nog eens vreselijk hard, een ramp in de regen om van sneeuw maar te zwijgen. Vreselijk slechte stoelen en afgrijselijke dealer service (ben naar 3 of 4 verschillende dealers geweest, allemaal hetzelfde)
Nooit nog een Opel voor mij, dan nog liever Frans, zeker weten.
Nu met de O2 ben ik echt heel tevreden, doet me heel erg denken aan mijn 'oude' Golf IV, de beste auto die ik heb gehad trouwens. De enige reden dat hij beter is dan de O2, is de motor (1,9TDI130) die sterker is dan die in de O2 (TDI105).
Vandaag wel voor de eerste op 200km/u gezeten met de O2, op de teller, niet op gps. Was juist door een tunnell, dus weet niet hoe snel het echt was. Hij had nog een beetje over maar ik werd gesneden door een idioot in een BMW, die notabene maar 80 reed :ahum:, ach ja de remmen zijn nu ook getest en die hadden ook nog een deel over, nog geen ABS en geen knipperlichten. Had nog een heel stuk harder kunnen rijden :smirk:
Echt geweldige auto.