MKPRS Octavia II combi Elegance Business 2010

MRNX

Forumguru
heb de afgelopen dagen eens wat geëxperimenteerd met het omzetten van CD's naar MP3 / WMA (ben niet zo'n moderne jongen geloof ik... :bloos:). Enfin, alle albums van mijn favoriete artiest eens in een ander formaat gezet en via de SD laten inlezen in het HDD geheugen. Werkt mooi!

Zag tegelijkertijd dat ik ook muziek via bluetooth kan afspelen. Deze mogelijkheid heb ik gezocht, maar tot voor kort niet gevonden. Ik kan een playlist vanaf mijn telefoon dus afspelen, maar, zoals @Octavia32 al aangeeft in post #39, hoor ik dit alleen via de rechter zijde..... De vraag is of dit een firmware probleem is (binnenkort update) of dat het inderdaad aan mijn telefoon ligt. Is een Samsung Galaxy S 2 plus. Kan me dit echter moeilijk voorstellen!

MRNX

Forumguru
even als reminder voor mezelf: binnenkort wil ik wat aanpassingen laten doen (VCDS / OBD). Ik denk erover om dit bij VAGtechniek te laten doen. Wat ik op het forum tegenkom en interessant vind, zijn de volgende zaken, Als ik wat mis, geef ajb aan. Ook graag input als iets van onderstaande punten niet zou lukken op mij O2FL

1. Achterlichten aan bij DRL
2. Noodremknipperlicht
3. Bochtverlichting mistlampen
4. Coming home en leaving home op mistlampen en niet op Xenon
5. anti carjacking / motion lock
6. Window closing bij even AB indrukken (niet totdat ze helemaal dicht zijn)
7. Dimlicht op snelheid aan
8. Needle sweep

Bovenaan Onderaan