Mistlicht met afbuigverlichting "corner"?

vrucht

Lid
@adjego,
welke bits zijn het als je een Elegance business hebt met xeon model 2011?

ik denk dat ik met jouw notatie beter de dealer kan "voorlichten" over wat hij moet doen.....
of zijn het dezelfde als dat je eerder vermelde
 

adjego

Actief lid
De beschrijving die ik geef werkt altijd, ongeacht xenon/halogeen. Je wijzigt alleen maar de bitjes die betrekking hebben op de bochtenverlichting via de mistlampen.
 

Darkside

Forumguru
Weet je ook de codes voor de needle sweep voor een O2 FL my 2011?
wil volgende week even langs de dealer voor een juiste activering van de corner lights en lijkt me mooi als de needle sweep meteen mee genomen kan worden.
 

Wasmachineman

Forumguru
@Darkside: jouw dealer zou dat wel moeten weten hoor! Ik had geen briefje meegenomen 2 weken terug om het te laten activeren!
 

Darkside

Forumguru
Volgens mij is er nog al een verschil tussen de dealers.
De dealer had bij mij ook cornerlight geactiveerd. Maar half. (werkt niet met knipperlicht).
 

flip

Lid
Als ik dit draadje doorneem, besluit ik het volgende:
-met VAG-COM kan je zowat alles achteraf herprogrammeren
-de dealers zijn er niet altijd van op de hoogte/willen er niet altijd van horen

Bijvraagje: wat kan je dan zoal herprogrammeren, of is dit voer voor een nieuwe draad?
 

adjego

Actief lid
Die 2 websites heb je niks meer aan voor een nieuw model. Alles wat er op die websites staat, is van voor 2008. Nieuwe modules van de Octavia FL staan niet beschreven op die websites.
 

scartuz

Nieuw lid
Activering bochtenverlichting is gelukt! Wel een bijkomend probleem: nu werkt coming home / leaving home functie niet meer. (de lampjes onder de zijspiegels wel). Dealer heeft dit opnieuw proberen te activeren waar ik bij stond, maar dit had geen effect. Iemand enig idee wat er misgelopen kan zijn? conflict in opties omdat dit normaal een te betalen optie is?
 
Vraagje; ik heb een Skoda Octavia 1.6TDI Greentech Ambition Businessline in bestelling staan. Kan bij deze uitvoering ook cornerverlichting geactiveerd worden?
 
En ik heb een Skoda Octavia 1.6TDI Greentech Elegance Businessline besteld. Is bij deze uitvoering de cornerverlichting af geactiveerd?
 
@krikk000:
Een Elegance businessline heeft Xenon met AFS. De EBL heeft geen cornerlights in de mistlampen maar de xenon draait iets mee.

Grtz,

Jurgen
 

adjego

Actief lid
Activering bochtenverlichting is gelukt! Wel een bijkomend probleem: nu werkt coming home / leaving home functie niet meer. (de lampjes onder de zijspiegels wel). Dealer heeft dit opnieuw proberen te activeren waar ik bij stond, maar dit had geen effect. Iemand enig idee wat er misgelopen kan zijn? conflict in opties omdat dit normaal een te betalen optie is?

Ik zou zeggen dat ze toch iets fout hebben gedaan. Dit moet gewoon mogelijk zijn.

@All,

Cornering verlichting via de mistlampen is ALTIJD te activeren, ongeacht of je Xenon hebt.
 

RobPG

Lid
Tja, denk dat er ergens per ongeluk een bitje teveel is veranderd. Snap daarom wel de aarzeling/weigering van menig dealer om hiermee te gaan rommelen. Je moet toch wel de nodige kennis van zaken hebben. Ben benieuwd naar de oplossing...
 
Bovenaan Onderaan