Mini Meet in de Wall in Utrecht langs de A2..?

EdK

Forumguru
Staan nergens borden dat je allen mag parkeren als je wat nuttigt aldaar, dus.......
 

cortrans

Forumguru
klopt, maar ze zullen het ook niet accepteren dat er daar beneden een hele stoet Fabia's een meeting houden, lijkt mij, als de klanten er niet meer bij kunnen.......
 

Cjvdz

Lid
Hey allemaal, het is even stil geweest.. Maar ben er weer..


Ik heb even gekeken en ik kan eventueel wel a.s. zaterdag middag. Of zondag... Zijn er meer mensen die dan kunnen....?


Ik ben benieuwd..
(dit zou overigens de 16de of 17de zijn.)
 

cortrans

Forumguru
Zaterdag moet ik werken, en zondag een kinder verjaardag, en de verjaardag van mijn vrouw, dus dat gaat hem niet worden, dit weekend voor mij.....
 

Tafkah

Forumguru
Zou ik met een SII ook welkom zijn?
Ik zoek trouwens iemand die mijn achterlichten weer kan koppelen aan mijn DRL.
Vorige keer heeft @ertromp het voor mij gedaan (waarvoor dank), maar door een reset van de comfort module door de dealer (spiegels klapten niet meer in) is die instelling helaas weer gereset.

Zit alleen dramatisch in mijn tijd de komende periode, dus ik wacht even af tot er een datum voorstel komt...
 

cortrans

Forumguru
Tja, dat van die achterlichten in combinatie met de dagrij lichten moet bij mij ook nog steeds gebeuren.......
Zou mooi zijn als er iemand met een VCDS kastje/kabel (met laptop) zou zijn
 

Cjvdz

Lid
Wat ook een aanrader kan zijn voor komend weekend is het IKW in Wanroij maar wel alleen als je van lucht gekoelde Volkswagens houdt. Ik zal ook aanwezig zijn gedurende het weekend met een Kever uit 1970.

Tevens zijn er oude T1, T2 en andere luchtgekoelde Wagens zijn uit de volkswagen stal..
 

Baphi

Forumguru
Ben ik met mijn T2 nog niet geweest.... :lezen:
Deze keer kan ik ook weer niet, heb onderhoudsbeurt ingepland voor de T2. Lekker vieze handen krijgen :tegek:
 

Cjvdz

Lid
Ben ik met mijn T2 nog niet geweest.... :lezen:
Deze keer kan ik ook weer niet, heb onderhoudsbeurt ingepland voor de T2. Lekker vieze handen krijgen :tegek:


Jammer dat je er niet bij bent. Ik zal met de kever uit '70 komen.. Ben benieuwd voor mij de eerste keer..
 

Baphi

Forumguru
Tsja, prioriteiten... Inmiddels ken ik het aircooled wereldje al wel een beetje. Op elke meeting dezelfde mensen... :-)
Ik ga liever naar niet-merkgebonden evenementen, zoals ik nu vanaf het eerste jaar naar Historic GP op Zandvoort ga! Heel mooi evenement. Wil ook nog een keer naar Schloss Dyck bijvoorbeeld en Classic Lemans, Goodwood, etc...
 

cortrans

Forumguru
Met alle respect hoor, maar maak even een eigen topic aan, dan vervuilt dit topic niet:lezen:
Volgens mij ging dit topic over The Wall in Utrecht........
 
Bovenaan Onderaan