Mini Meet in de Wall in Utrecht langs de A2..?

Cjvdz

Lid
Hoi Skoda Forummers,

Ben sinds kort lid en heb tijdens het voorstellen al een kort even over gehad.
Maar ik ben dus benieuwd of jullie ook wel eens samen komen in "The Wall" in Utrecht langs de A2..?

Het lijkt mij wel een keer leuk om alle Skoda's een keer naast elkaar te zien.
Wie organiseert zo iets..?
en hoe denken jullie daar over..? The Wall is erg centraal en dus makkelijk voor de meeste mensen te bereiken (die in het midden van het land wonen, ik woon zelf in Amersfoort). Parkeren daar kost een Euro in het uur en voor de koffie kan je even naar de MacD.

Zijn er meer mensen die deze interesse delen?
Ik ben benieuwd.

Groet,
CJvdZ
 

Cjvdz

Lid
Hahaha ja inderdaad... Laten we dan eerst eens een interesse peiling doen...
Zijn er mensen die hier wel oren naar hebben..?
 

cortrans

Forumguru
Hoi Skoda Forummers,

Ben sinds kort lid en heb tijdens het voorstellen al een kort even over gehad.
Maar ik ben dus benieuwd of jullie ook wel eens samen komen in "The Wall" in Utrecht langs de A2..?

Het lijkt mij wel een keer leuk om alle Skoda's een keer naast elkaar te zien.
Wie organiseert zo iets..?
en hoe denken jullie daar over..? The Wall is erg centraal en dus makkelijk voor de meeste mensen te bereiken (die in het midden van het land wonen, ik woon zelf in Amersfoort). Parkeren daar kost een Euro in het uur en voor de koffie kan je even naar de MacD.

Zijn er meer mensen die deze interesse delen?
Ik ben benieuwd.

Groet,
CJvdZ
Sterker nog. Het parkeerdek boven de Media Markt is de eerste 2 uur gratis.............
Ik woon er tegenover, dus laat maar weten wanneer ik met de FII komen moet

Maar ik zou zeggen, maar een poll aan, en je hebt gelijk het aantal gegadigden.....
 

Jeroenert

Actief lid
Ja ik kom uit de buurt maar ik kom daar bijna nooit (zoals zovelen volgens mij) The Wall is nooit het succes geworden wat ze er ooit mee voor ogen hadden. In mijn herinnering kun je volgens mij alleen maar boven je auto neerzetten toch?
 

Cjvdz

Lid
Morgen in Amersfoort op het lieve vrouwenplein is het airmighty festival! Allemaal luchtgekoelde VW's we kunnen volgende week zaterdag wel iets in plannen?
 

cortrans

Forumguru
Wellicht dat het beneden ook wel een optie is. Sta je in iedergeval droog en uit de wind :yeehaa:
Dat gaat niet lukken. De straat voor the Wall (de Hertogswetering) heeft een stop verbod. Parkeren mag dus ook alleen op het parkeerdek boven, of het kleine overdekte parkeerplaatsje bij de Mc Donalds, maar daar kunnen maar een 40 auto's staan of zo
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan