Mini-MEET 22/8/2015 Oostende-Bredene

Avondeten


  • Totaal aantal stemmers
    7

3deskoda?

Senior Member
@Tuner111 - Gelukkig is 8 juni 2014 voorbij. Alleen wordt ik aan die avond herinnerd telkens ik mijn geliefde Skoda zie staan. Nooit vergeet ik de ijsklompen (hagelstenen kon je dat niet meer noemen) die toen naar beneden donderden.

wie wil zien wat dat met een auto doet, geeft maar een seintje. Dan zet ik wel eens wat foto's in de galerij...
 

Tuner111

Forumguru
@Tuner111 - Gelukkig is 8 juni 2014 voorbij. Alleen wordt ik aan die avond herinnerd telkens ik mijn geliefde Skoda zie staan. Nooit vergeet ik de ijsklompen (hagelstenen kon je dat niet meer noemen) die toen naar beneden donderden.

wie wil zien wat dat met een auto doet, geeft maar een seintje. Dan zet ik wel eens wat foto's in de galerij...

dat was idd erg ! heb een rs vol met ijsklompendeuken gezien pfff men hart deed pijn als ik het zag...
 

peterrapid

Forumguru
Mijne heren sorry voor de afwezigheid maar zat enkele daagjes in de Ardennen en kreeg daar geen internet en geen wifi-verbinding dus. Voor hoeveel personen mag ik nu het avondeten reserveren. Het avondeten gaat door in de luchthaven van Oostende is lekker en niet te duur.
 

boontjeRS

Forumguru
Wij geen eten Peter, geld is op!!! ;) Moeten nog weg 's avonds. Ben daar al 1000keer gepasseerd maar weet het niet zijn of is dat daar aan die sportvliegtuigjes club aan dat vogelcenter?
 

yesRS@

Forumguru
Ik heb hier wel Wifi !
Had er graag bij geweest, onze vlucht landt om 15u20 in zaventem, jammer dat het niet op Oostende is :-).
 

vw125

Forumguru
Wordt er langs de zee gepasseerd?
Mijn vrouwke en dochter gaan mee en ze willen wel ff langs de zee.
Voor het eten mag je ons ook noteren, weet alleen niet of men zoon mee komt of niet.
Anders zijn we zeker al met 3.
 
Bovenaan Onderaan