Mini-MEET 22/8/2015 Oostende-Bredene

Avondeten


  • Totaal aantal stemmers
    7

peterrapid

Forumguru
Beste Forumleden zoals vermeld reeds in een ander topic organiseer ik de mini-meet op zaterdag 22/8 te Oostende België.

Programma :

14u Samenkomst bij Skoda-dealer Phlips, Brugsesteenweg 53 te 8450 Bredene waar er genoeg parking voor onze Skoda's is voorzien en mogelijkheid om de nieuwe Skoda-modellen uitgebreid te onderzoeken in de toonzaal. Samen gezellig beetje keuvelen over onze Skoda's met een verfrissing in de hand.

16u Klein rondritje met fotostop aan de duinen waar @Tuner111 enkele foto's kan nemen van ons samen met onze Skoda's en terrasje erna (hopelijk in het zonnetje)

19u avondeten nog nader te bepalen waar en wat in functie van het aantal deelnemers en geïnteresseerden. Dit is optioneel en dus zeker niet verplicht om aan deel te nemen.

Voor allen die geïnteresseerd zijn gelieve hier te reageren en dan hou ik een lijstje bij. Graag reageren toch zeker wat betreft avondeten voor 15/8 zodat ik de nodige reservaties kan vastleggen.

Tot 22/8

Peter
 

oco1979

Forumguru
juist de terugwegdag van de efteling met de kids,niet met de skoda maar met een camper,moeilijk daar met ne fiat toekomen ;).
Nu zal planning nog eens met thuisfront bespreken :D.
Kan vandaag nog zitten denken,tzal verzekers bij phlips zijn,gezien hun parking daar groot genoeg is.
Anders zetten we de audi 's en vw's wat op elkaar :maakmegek:.
 

Arco

Forumguru
Ik had er héél graag bij geweest maar kan dat weekend jammer genoeg niet...
Ik hoop velen van jullie op 5 september te mogen ontmoeten op de nazomermeeting.
Greetz,
Arco
 

peterrapid

Forumguru
@oco1979 dat maakt niet uit of je daar met de camper bent hoor, is gewoon gezellig met mekaar keuvelen, dus dit van die camper moet je niet tegenhouden om te komen.
 

oco1979

Forumguru
Ben al de vakantieplanning aan het wijzigen.
Nog kijken om oppas voor de kids te vinden.(2j en 5j kan niet echt stil zitten :bloos: )
Klein vraagske,iemand met een vag-com aanwezig zijn ?
Zal niet uit de toon vallen met me standaard superb :nailbiting: (voorlopig nog standaard :D )
 

Tuner111

Forumguru
Ben al de vakantieplanning aan het wijzigen.
Nog kijken om oppas voor de kids te vinden.(2j en 5j kan niet echt stil zitten :bloos: )
Klein vraagske,iemand met een vag-com aanwezig zijn ?
Zal niet uit de toon vallen met me standaard superb :nailbiting: (voorlopig nog standaard :D )

neen hoor, iedereen is welkom !

misschien dat @Joske dit kan (vag-com) ?
 

oco1979

Forumguru
Net passat afgezet in bredene
stuurslot/contactslot defect.
geparkeerd,handrem op en in P(dsg)
- uit P gekregen(noodbediening) :jaja:
- elektrische handrem uitgeschakeld(zelf gevonden hoe zonder contactsleutel,die trouwens niet ging) :thumbsup:
plateau er voor en er op trekken.

gelukkig wielen recht(stuurslot defect)

werken op het moment maar op halvekracht(vakantieperiode)
 
Wel, ik ga er proberen bij te zijn. Moet wel op mijn klein broertje letten. Maar ga hem dan gewoon meenemen. 5,5 jaar oud, zal wel lukken :)

Als ik eraan denk neem ik mijn vcds kabel en netbook mee.
 
Bovenaan Onderaan