Mini Cooper 5-deurs

philippe bakker

Forumguru
Als je het puur om rijgenot beoordeeld dan zal een collega het 100%met je eens zijn.
Zal niet zeggen dat ik het geen geinige wagen vind, maar het prijskaartje wat er aanhangt en wat ik er voor krijg....
Sorry totaal niet in verhouding !!
Maar dat is mijn bescheiden mening
Hoe geiniger de auto hoe meer Ping Ping hij kost he
 

innocenti

Forumguru
Wat een enorm uiteenlopende reacties.
Ik heb n maand geleden een mini gehuurd voor een week om een roadtrip te maken. Waarom een mini: ik heb een classic mini (al 25jr) en ben dus zwaar mini fan. Ik heb een zakelijke Octavia en dat vind ik een emotieloos hok en roep al jaren n keer in een New mini te willen rijden en dat langer dan een proefrit van een uur.

1800km gereden in 4 dagen en wilde m Skoda gelijk inruilen. De 1,5 turbo motor in de Cooper is snel zat, stuurt geweldig,zit met mijn 2,02m lichaamslengte beter dan een Skoda. Alleen is het geen 4 persoons auto met mijn lengte.
Al met al zit ik in dubio om de Skoda volgend jaar te vervangen door een 5 deur mini Cooper of een clubman. Dan heb ik 50 weken per jaar plezier in het auto rijden en huur ik voor de vakantie wel een praktische gezinsauto. Voor mij iig geen VAG meer als volgende auto.
 
Bovenaan Onderaan