Mike's Skoda Octavia Combi Rs245

Rallye

Forumguru
En verandert dat iets aan de wagen ...?
Het feit dat "het idee" iemand stoort :arghh:

Je hoort nooit "mijn RS heeft 5 zitplaatsen en in 90% vd gevallen rij ik altijd alleen, ik wil altijd met 5 in de wagen" :arghh:

Het hoeft jou natuurlijk niet te storen, maar je koopt een RS ook voor het idee (anders had je een 1.0 Ambition gekocht). Als daar een fake onderdeel in zit, doet dat voor mij af aan de auto, net als overigens de sound aktuator.
 

leon-cupra

Forumguru
Het hoeft jou natuurlijk niet te storen, maar je koopt een RS ook voor het idee (anders had je een 1.0 Ambition gekocht). Als daar een fake onderdeel in zit, doet dat voor mij af aan de auto, net als overigens de sound aktuator.
Ik heb een RS gekocht omwille van de motor. Niet om het idee van twee werkende uitlaten.
Voor mij had de RS eruit mogen zien zoals een 1.0, dan had ik hem nog gekocht.
 

philippe bakker

Forumguru
Wij zijn auto liefhebber en rijden met fake onderdelen, de echte onderdelen zijn van lelijke plastic en zijn VW afdankertjes :) wij zijn toch slim bezig he :). Simply clever
 

Rallye

Forumguru
Als ik je goed begrijp werkt dus het knopje in het bestuurdersportier dat de bediening van de achterruiten blokkeert bij jou niet? Dat lijkt me een (zeker in jouw geval) gevaarlijk mankement. Toch eens naar de dealer?
 

philippe bakker

Forumguru
Als ik je goed begrijp werkt dus het knopje in het bestuurdersportier dat de bediening van de achterruiten blokkeert bij jou niet? Dat lijkt me een (zeker in jouw geval) gevaarlijk mankement. Toch eens naar de dealer?
Gooh een plakker erover en zo is het ook goed
 
Bovenaan Onderaan