Mijn Superb 3.6 V6 4x4 2010

bobbl

Forumguru
Vindt nog steeds dat die veel comfort heeft, maar bocht gedrag is beter dan met 5 kliks in.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@bobbl, ja klopt inderdaad voor de bochtjes is 5 te soft. Ben benieuwd of je met deze setup blijft rijden, of dat je toch 1 of 2 klikjes softer gaat :)
 

bobbl

Forumguru
Nu het stilaan weer eerder donker wordt, merk ik dat bij openen en sluiten auto, de spiegel en CH/LH -verlichting niet altijd even consequent branden.
Soms gaat de CH/LH verlichting niet aan terwijl de spiegels wel verlichten, maar ook andersom.
Neem aan dat die toch altijd moeten branden bij openen en sluiten in het donker?
Iemand dezelfde ervaring?
 

Taffy

Forumguru
Hier ook hoor :)
En bij de O2 had ik er ook last van.. Nooit geweten waarom en nu ook nie :pardon:

+1 de ene keer gaat alles aan en de andere keer alleen de binnenverlichting. :pieker:

Dit is trouwens al ns eerder besproken hier, toen ook met dezelfde uitkomst als nu ........:arghh:


Kleine edit, in het 1e geval druk ik gewoon nog n keer, gaat wel alles aan....
 

Octavia32

Forumguru
Heb zelfs heel soms dat de passagiers stoel helemaal naar achteren klapt.

Maar das op een hand te tellen
 

bobbl

Forumguru
Ok komt dus regelmatig voor, heb trouwens ook regelmatig dat de Columbus geen geluid geeft, alles doet die, behalve het geluid, contact uit ff wachten en contact weer aan en het geluid is er weer!
 

bobbl

Forumguru
Bij ons in de buurt hebben we overlast van Marters, zijn gelukkig nog niet bij mijn auto geweest, maar ga toch preventieve maatregelen nemen.
2 auto`s hebben ze al te grazen gehad, en ik wil niet dat ze mijne ook pakken!
Mijn auto staat nu op een anti Martermat, schijnt goed te helpen, en ik wil morgen een marterverjager onder de kap monteren (ultrasoon + LED flash).
Zijn er andere Superb rijders die hier ook last van hebben?
 

MaxN

Donateur
Toevallig dit weekend isolatie onder de motorkap aangevroten door marters.
Maar is bij de tennisbanen gebeurd waar de auto vrijdagavond gestaan heeft.
En zanderige pootjes op de motor en bij ons thuis is geen zand te vinden.
Op de parkeerplaats bij de tennisbanen wel.
 

bobbl

Forumguru
Rijdt vanmiddag in de volle zon, met de lichtschakelaar op "auto", en het valt me op dat de Xenon aan blijft ipv dat die op daglicht gaat.
Terugweg zelfde, alle instellingen vwb licht al gereset in de maxidot, maar helpt niet.
Iemand een tip?
 

Taffy

Forumguru
Is raar inderdaad :pieker:
Alle sensoren waren ook 'schoon' ....
Voorruit , dashboard en spiegel ?
:arghh:
 
Bovenaan Onderaan