Mijn Skoda Octavia RS

Sciroccofrank

Senior Member
Netjes, ziet er goed uit. Welke leds heb je gebruikt voor de stadsverlichting? Ben nl ook nog op zoek naar een setje
 

Sciroccofrank

Senior Member
Ben voor die Leds bij Jamrozik in Beek geweest. We hebben 3 sets geprobeerd voordat we er hadden die werkte. Ik durf je nu niet te zeggen welk merk erin zit.
Ah ok, ligt dus niet aan mij, ik had ook al wat setjes leds geprobeerd, maar rechtsvoor had er geen zin, zal er wat weerstanden tussen zetten

Nog ff een vraagje, hoe verwijder je de ringen rond de mistlampen, kan het niet vinden in de manual....
 
Ah ok, ligt dus niet aan mij, ik had ook al wat setjes leds geprobeerd, maar rechtsvoor had er geen zin, zal er wat weerstanden tussen zetten

Nog ff een vraagje, hoe verwijder je de ringen rond de mistlampen, kan het niet vinden in de manual....
Ja of bij Jamrozik langs gaan. Die zetten er zoveel sets in totdat het werkt.

De ringen van de mistlampen kun je vanaf de dikke kant eruit trekken.
De dunnen kanten haken in de bumper.
 

turboturbo

Forumguru
Die grill is best mooi geworden!

Ik vind de gewrapte spiegels minder mooi, eerlijk gezegd. Ik snap niet zo goed waarom je nu juist netjes in carrosserie kleur meegespoten onderdelen weer zwart zou maken. Dat vind ik persoonlijk toch een achteruitgang in de 'looks'. Maargoed - dat is persoonlijk.

Die leds staan erg mooi, branden mooi wit lijkt het op de foto.
 
zo net bij g60-maatje via het verkoophoekje H&R verlagingsveren gekocht.
as donderdag wordt het dak matzwart geplastidipt. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
 
Bovenaan Onderaan