Mijn Skoda Octavia RS

Zal me dan ook maar even voorstellen.
Ben Michael 32 jaar en sinds afgelopen weekend in het trotse bezit van een Octavia RS met ABT chip naar 240 pk in zilver metallic.


Vandaag al upgrade gedaan naar LED stads verlichting en kenteken verlichting.
Plannen nog te doen:
* Zwarte RS striping langs de onderdeuren.
* Grill in matzwart plastidippen.
* DRL verlichting ( als iemand nog tips heeft voor welke )
* Schakelpook hoes en knop vernieuwen voor alcantara variant.
* RS logo achterop
* Andere 18 of 19 inch wielen, als iemand nog wat leuks heeft liggen hoor ik dat graag.
* spoiler op voorruit.
* Koplamp spoilers
* onderspoiler voorzijde
* Sunnyboys voor de achterruiten.

Als iemand nog wat leuks heeft liggen voor de verkoop hoor ik dat natuurlijk graag.

Ik dacht overigens dat een RS standaard was voorzien van lampjes in de spiegels maar heb er bij mij helaas geen inzitten, ook de bekabeling is niet aanwezig.
IMG_4940.PNG IMG_4939.PNG IMG_4936.JPG
 
Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
Welkom Michael!

Mooie RS heb je daar! Bedankt voor het ineens posten van foto's ;)
Wat is de motorcode en bouwjaar van je RS? 2006?
 

turboturbo

Forumguru
Welkom! Wat een prachtbak. Ik zou 'm persoonlijk zo laten (misschien muv de wisseling van de velgen, dan) omdat ie mooi onopvallend is, zo.

Wat zijn koplamp spoilers precies?
EDIT: ah, de bekende booskijkers. Ben ik ook niet zo van, maar he het is mijn auto niet. :nono:
 

Faabtsi

Actief lid
Welkom op dit gezellige forum ;) en ben blij om te horen dat je upgrade bevalt :) als ik je nog met iets van dienst kan zijn dan hoor ik het graag :) ;)
 

Blacky

Forumguru
Welkom op het gezellige en leerzame forum Michael. Mooie RS. :thumbsup:Is het een import auto? Aan het kenteken te zien namelijk wel.
 

dirkkroneman

Forumguru
Gefeliciteerd en welkom! Weer eem RS rijder erbij! :D Veel plezier hier en op de weg (dat gaat zeker wel lukken! ;))

P.s. uit welke regio kom je? :)
 

Sciroccofrank

Senior Member
Welkom, mooie RS, in de enige juiste kleur:D

Ik mis in je mod list nog de voetsteun upgrade:thumbsup:

Veel plezier met je ride
 
Bovenaan Onderaan