Mijn Skoda Fabia 1.4 MPI 2001

Ridley

Forumguru
Proficiat Huub, welkom terug weer . Wat heeft de doorslag van deze gegeven tov die in Eindhoven? Gezien de km stand is deze echt net ingereden
 

huubvanvugt

Forumguru
Proficiat Huub, welkom terug weer . Wat heeft de doorslag van deze gegeven tov die in Eindhoven? Gezien de km stand is deze echt net ingereden

Ik vond hem overal wat beter uitkomen, ik vond de kleur mooier, er zitten meer opties op en deze garage stond zeer goed aangeschreven. De kilometerstand is ook een zeer belangrijke factor geweest in de aanschaf overigens.
 

Cordoba

Forumguru
De kleur is cappuccino beige? Gefeliciteerd Huub, en dat je hier een poosje van mag genieten zonder al teveel gedoe. Naar mijn mening is dit het minst mooie model dat Skoda ooit uitgebracht heeft, maar redelijk wat opties en rijden zonder problemen is ook wat waard (en daar geloof ik bij deze auto wel in, gezien de leeftijd en km-stand).
 

huubvanvugt

Forumguru
De kleur is cappuccino beige? Gefeliciteerd Huub, en dat je hier een poosje van mag genieten zonder al teveel gedoe. Naar mijn mening is dit het minst mooie model dat Skoda ooit uitgebracht heeft, maar redelijk wat opties en rijden zonder problemen is ook wat waard (en daar geloof ik bij deze auto wel in, gezien de leeftijd en km-stand).

De kleur is*als ik het goed heb* cappuccino beige . Dit zal ik echter nog even controleren zodra ik de auto zelf heb. Dan zal ik uiteraard een paar foto's ervan online zetten.

Heel eerlijk was ik ook niet zo weg van dit model, totdat ik er nu een heb gereden. Dat doet natuurlijk niks aan de looks, maar kan wel je mening flink beïnvloeden;). Hij reed erg fijn tijdens de testrit en was van binnen ook erg mooi afgewerkt. Stiekem alles beter dan de polo, die vond ik qua design bijna lelijk en heb nooit echt een trots gevoel gehad toen ik in de polo stapte. Dit had ik zelfs bij de eerste skoda wel, ondanks de kilometerstand en kleine schades.
 
Bovenaan Onderaan